Tissot only (Deel 1)

Van die Seastar krijg ik op een positieve manier kippenvel. Wow! Praktisch onvindbaar zeker?

1 like

Denk wel lastig, ja. Maar @wbcoupe kan daar meer over vertellen. 🥲

2 likes

Welke Seastar? Zijn het alle drie :grin:
Overigens worden ze allemaal nog wel af en toe aangeboden. Chrono is denk ik de zeldzaamste van de drie.

2 likes

Sorry, bedoelde de onderste. Wat een schoonheid is dat.

1 like

Dat is een ref. 40508. Zoals gezegd worden ze nog wel eens aangeboden. Hier bijvoorbeeld een op ebay. Bezels zijn vaak wel wat sleets omdat ze deels boven de kast uitsteken.
Uurwerk is een Lemania 1277.

Ik heb zelf het kleine broertje, de ref. 40502 (34 mm in plaats van 36 mm kast). Zijn er overigens ook in staal en met inverse panda wijzerplaat.

10 likes

Was al wat aan het zoeken en de bezels vielen me inderdaad op. Niet gek inderdaad, mede gezien de leeftijd. Ga zo de shortlist eens aanpassen. Bedankt voor de info!

2 likes

Seastar vandaag! :smiley:

10 likes

NA: Visodate Seastar Vintage

14 likes

Toffe band zit erom, iets te smal :wink:

1 like

Ik snap dat nooit zo goed. Hele leuke horloges en er dan een slecht passende band op zetten :zipper_mouth_face:

1 like

Thanks! Als ik hem in het midden zet valt het nog niet op rond m´n pols. En de band past er te goed bij :smiley:

Slecht passend is wel veel gezegd :stuck_out_tongue:

Nou, je komt toch zeker een mm te kort…

IMG_20220910_170748_184-01

1 like

Zaterdag 27 augustus gekocht bij de Tissot AD in Haaksbergen, sindsdien niet meer van de pols geweest! (Behalve nu voor de foto dan😀)

27 likes

Ook niet onder de douche? :wink:

Just kidding; mooi horloge :+1: :grin:

1 like

13 likes

Ouwe Tissot tussen de hele jonge…
:rose: :sunflower: :blossom: :wilted_flower:
Vers uit het Westland…

14 likes

16 likes

Voor mij een 60’s Tissot Stylist vandaag, een 70’s Seastar voor mevr. Gup

13 likes

Een uit 1969 en een uit 1970? :grin:
Ze lijken me een beetje uit dezelfde periode te stammen, heb je de serienummers bekeken dat je dit nauwkeurig weet?

1 like