Tissot only (Deel 1)

Na al die jaren ben ik nog steeds verliefd op mijn twee Tissot’s

18 likes

Mijn PRX met normale PM80 loopt tussen de -1 en +2 sec/dag afhankelijk vd positie en telkens met een beat-error van 0.0 dus :ok_hand:t2:

1 like

Iemand hier beetje weet van T touch heeft? kwaliteit, functies, solar toch?

Daarnaast is er zn online aanbieder waar veel over gesproken wordt momenteel die veel tissot heeft liggen

Hangt er vanaf welke versie je hebt. Ik heb een eerste generatie en een tweede generatie expert. Maar die zijn beide niet solar, dat was pas vanaf de derde generatie. De nieuwste is de connect, die heeft ook smartwatch functies.
Je moet wel flinke polsen hebben, wat groot zijn ze allemaal.

Meeste functies gebruik ik weinig, kompas gebruik ik nog wel eens met wandelen, en de hoogtemeter tijdens vakanties.

1 like

Gisteren bij de veelbesproken aanbieder van onlinekoopjes lagen er een aantal.
deze was er 1 van:
s-l500
(foto is niet van betreffende horloge)

Dat is volgens mij een expert, maar nog geen solar, dus nog gewoon met een batterij die regelmatig vervangen moet.

Ze bestaan trouwens zowel in staal als Titanium. Ik zou voor de Titanium gaan, die zijn al zwaar genoeg :sunglasses:

1 like

Tissot family. Samen met m’n schoonvader. :blush:

13 likes

Mooi hoor :ok_hand:
Staat goed bij je pak, vaker doen :yum:

1 like

Ja dat is het nadeel van zulke dressy horloges, staat het mooist bij kleding die ik nooit draag :laughing:

Zelfde met zakhorloges, moet bij een vest… wat ik niet heb :roll_eyes::grin:

1 like

Helemaal mee eens.:rofl::innocent:

1 like

Ga nog wel een keer een vest kopen, maar al m’n zakhorloges moeten toch nog geserviced, dus geen haast :sunglasses::grin:

2 likes

Zeg dat. Teringduur clock :rofl:

2 likes

Inderdaad :grimacing:
Wel een cool ding :innocent:

10 likes

Dat open heart, moest dat nu echt?
Er zullen liefhebbers voor zijn, maar een gentleman met open borstkas vind ik helemaal niks.

2 likes

Voor een open heart vind ik 'm niet slecht maar ik hou het bij een gesloten kast

11 likes

10 likes

Zijn er meer kleuren wijzerplaat in deze Tissot Sport quartz uit 1998?

10 likes

Tissot Supersport Chrono :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Mogguh! Fijne jaarwisseling iedereen :clinking_glasses::beers:

11 likes