Na al die jaren ben ik nog steeds verliefd op mijn twee Tissot’s
Mijn PRX met normale PM80 loopt tussen de -1 en +2 sec/dag afhankelijk vd positie en telkens met een beat-error van 0.0 dus
Iemand hier beetje weet van T touch heeft? kwaliteit, functies, solar toch?
Daarnaast is er zn online aanbieder waar veel over gesproken wordt momenteel die veel tissot heeft liggen
Hangt er vanaf welke versie je hebt. Ik heb een eerste generatie en een tweede generatie expert. Maar die zijn beide niet solar, dat was pas vanaf de derde generatie. De nieuwste is de connect, die heeft ook smartwatch functies.
Je moet wel flinke polsen hebben, wat groot zijn ze allemaal.
Meeste functies gebruik ik weinig, kompas gebruik ik nog wel eens met wandelen, en de hoogtemeter tijdens vakanties.
Gisteren bij de veelbesproken aanbieder van onlinekoopjes lagen er een aantal.
deze was er 1 van:
(foto is niet van betreffende horloge)
Dat is volgens mij een expert, maar nog geen solar, dus nog gewoon met een batterij die regelmatig vervangen moet.
Ze bestaan trouwens zowel in staal als Titanium. Ik zou voor de Titanium gaan, die zijn al zwaar genoeg
Mooi hoor
Staat goed bij je pak, vaker doen
Ja dat is het nadeel van zulke dressy horloges, staat het mooist bij kleding die ik nooit draag
Zelfde met zakhorloges, moet bij een vest… wat ik niet heb
Helemaal mee eens.
Ga nog wel een keer een vest kopen, maar al m’n zakhorloges moeten toch nog geserviced, dus geen haast
Zeg dat. Teringduur clock
Inderdaad
Wel een cool ding
Dat open heart, moest dat nu echt?
Er zullen liefhebbers voor zijn, maar een gentleman met open borstkas vind ik helemaal niks.