Tissot only (Deel 1)

Precies. Schrok beetje van de prijs maar is het wel waard. Kost toch al snel 170 euro heb ik gehoord :weary:

1 like

Als je het zelf leuk vindt om hem op te knappen moet je het doen. Ik steek ook wel eens te veel geld in een opknappertje :blush:
Maar financieel kan het niet uit. Zo’n vergulde Seastar is helaas geen 170 Euro waard. Ook niet als hij opnieuw verguld is :grimacing:

1 like

Daarom ligt de mijne al jaren op zijn afgebladderde ruggetje :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Doe het ook niet voor winst idd. Kosten van nieuw glaasje, pakkingen en vergulden etc kost stukkie meer als het horloge waard gaat zijn.

Haha ja snap ik wel hoor. Ik wacht ook nog even met het vergulden. Komt vanzelf wel zit geen haast achter.

2 likes

Doe je goed, dit soort oude Tissootjes is helemaal afhankelijk van liefhebbers die het een nieuw leven gunnen :+1::sunglasses:

1 like

5 likes

8 likes

Actualis

5 likes

10 likes

PRS516. :point_down::point_down::point_down:

8 likes

Cycling chrono vandaag. Al dat rubber werkt alleen wel een beetje als een stofmagneet :grimacing:

4 likes

De Visodate is binnen, en de diameter is zoals de verkoper meldde inderdaad 34.8 mm. Overigens geloofde ik het pas toen ik de schuifmaat erbij had, want voor het gevoel is hij kleiner. Komt denk ik door de relatief kleine wijzerplaat en brede bezel :blush:

10 likes

Best leuke dial - leuke vangst weer👍🏻
En hoewel ik no-dates eigenlijk prefereer… die ronde loupjes vind ik toch ook wel wat hebben :hugs:

1 like

Dat staat precies op de verdwijnlijst :grin:
Glaasje is kapot en ik weet ook niet of het origineel is. Dus er komt een nieuwe zonder loepje in :blush:

En moet je nagaan dat ik ook minstens hetzelfde aantal foto’s niet geplaatst heb…

Ken je dat gevoel dat je niet op kunt houden met fotograferen omdat ie zo mooi is?

Gisteravond in slecht licht gemaakt

22 likes

Klopt.
Mijn vader is er zeer content mee.
Kreeg bij aanschaf dan ook het jubileumboek mee.

En ik vind het altijd wel een dingetje om het weer terug te geven :stuck_out_tongue_closed_eyes:

18 likes

Vind hem op deze foto gewoon echt mooier…

7 likes

Ik kan natuurlijk ook niet tegen jouw fotografeerskills op :sweat_smile:

1 like

Jij bent weer veel beter met woorden
:stuck_out_tongue:

1 like

:thinking::face_with_hand_over_mouth::grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like