Tissot only (Deel 1)

Eentje uit de wat oudere fotodoos. Nu op vakantie, 2 duikers mee. In de afgelopen 13 jaar dat ik deze PRC200 heb, ben ik er zeker 10 jaar niet gek voorzichtig mee omgaan; zon, zee en strand. Tegenwoordig ben ik voorzichtiger met 'm, ontzie 'm meer om 'm als eerste horloge te sparen :slightly_smiling_face:

7 likes

Hier ook een enigszins nostalgisch bericht. Het is bijna 12 jaar geleden dat mijn horlogereis begon met deze Tissot Couturier:

Gaandeweg leert men de eigen voorkeuren en leerde ik dat een chronograaf niets voor mij is. Ook vond ik het horloge wat te groot. Na de verkoop bleef een Couturier altijd bij als een bijzonder horloge en een aantal jaar terug kocht ik deze Tissot, die nu ook om zit:

Ik blijf het een van de mooiste horloges vinden in dit segment, de Delugs alligator combineert voor mij perfect, en ik denk dat dit een buddy for life blijft :blush:

10 likes

18 likes

Klaar voor de zomerfeestjes met deze NA :partying_face:

Serieus mooie band en kast :ok_hand:

13 likes

4 likes

Yin en yang effect. :+1:

12 likes

Erg content met deze. Als je blij wordt van het dragen, is een horloge w.m.b. geslaagd.

14 likes

Hodinkee

6 likes

The Gentleman :man_in_tuxedo: :green_heart:

15 likes

10 likes

Colorful argument verkoopt natuurlijk aardig, maar vooral jammer voor de marketeers en handelaren dat Tissot niet een Moonwatch retro kan brengen :money_mouth_face:

7 likes

13 likes

7 likes

5 likes

De Gentleman mag de dag trotseren :+1: :green_heart:

19 likes

PR100 flyback vandaag :sunglasses:

4 likes

En ook de vrijdag is voor de Gentleman :green_heart:.

8 likes

Blijft het goed doen. Als ik er een moest kiezen welke alle situaties zorgeloos aan kan, is het deze Gentleman :green_heart:.

15 likes

Fijn klokje!

8 likes

Nieuwe Tissot heritage small second 1938:
Ziet er niet verkeerd uit en een draagbare maat van 39 mm.

https://www.tissotwatches.com/nl-nl/t1424281108200.html

Enige wat ze niet helemaal goed gedaan hebben zijn de cijfers op de minute track. Het origineel heeft die eigenlijk alleen op de versies met centrale secondenwijzer, niet op de versies met kleine seconde :innocent:

15 likes