Same same… De hammie die ik toonde had ook een 2893 aan boord. Oftewel, net wat jij zegt, een klein 2892 uurwerkje met KS tandrad-mod, die dan met grote spacers in zo’n te grote kast wordt gehangen. Resultaat oogt hetzelfde als een 7001.
Opzich mooie horloges, alleen zoals vele hier al benoemen echt te groot. Ik snap nog steeds niet dat de meeste merken bij heritage modellen niet gewoon tot max 37mm gaan…
Nog los van de te kleine subseconde en de belachelijke positionering, valt er nu niemand over de datumcomplicatie?
Het zogenaamd retro stijltje wordt toch volledig weggeslagen door die idiote datum, notabene met een witte schijf ook nog?
ja helemaal mee eens hoor met de kleine seconde versie, nu ben ik er niet meteen in detail naar gaan kijken omdat die wat raar en uit verhouding op mij over kwam
Vind dit eerlijk gezien ook mooier dan de Tissot.
Voor t geld vind ik de Tissot best geslaagd in zalm Mijn Tourby is ook een andere prijsklasse, dat even terzijde
De spijker op de kop. Dat was ook mijn eerste gedachte. Ben al geen fan van datum, maar als je het enigzins netjes doet kan het nog. Hier slaat men de plank volledig mis.
Gewoonweg lelijk.
Andere merken die het datumfont echt schreeuwend verkeerd doen zijn IMO de volgende - PP en Moser. Die zouden beter moeten weten, en kunnen. Probleem zit dus in alle lagen.
Mooi, maar hebben toch ook niet iets teveel Dan Henry-niveau. Het is leuk maar het is het net niet. En ik heb 3 DH’s. Vooral die rechter is echt een misser IMO.
nou ja, 3 seconden hier naar kijken, dan heb ik voldoende opmerkingen erover, behalve de prijs, dat de kleine seconde de 7 en 5 afsnijd, daar word ik niet blij van
waarom er aan de binnenkant, de rand er nu puntjes moeten staan bij een dresser weet ik ook niet helemaal