Dag 13, nogmaals 1939, maar dan een maatje kleiner. In dit stalen 20 mm kastje huist het kleinste Tissot kaliber met subseconde, een cal 17.2.
Echt heel erg mooi.
Wow deze is in een bijzonder goede staat. Nog mooie scherpe kast. Geniet ervan!
De 516 GL’s met een zilverkleurige wijzerplaat hebben afwijkende wijzers; niet wit maar staalkleur zoals je ook op deze van @lassale ziet. Heb er hier een in de projectenbak liggen en die heeft dat ook.
Dag 14, we sluiten deze rally af met deze massief zilveren dame uit 1925. 10.5 ligne uurwerk aan boord, vermoedelijk een vroeg Tissot in-house kaliber, maar zou ook fhf kunnen zijn.
Allemaal weer bedankt voor het kijken.
Mocht je interesse hebben, hier staat er een te koop (wel wat gebruikssporen):
Ik zou graag een stalenband op mijn tissot willen hebben, nu heb ik de juiste band gevonden een ding snap ik niet er staat zonder sluiting…
Lijkt mij heel raar, volgens mij kun je de sluiting helemaal niet van die band afhalen. Je zou er eens een mailtje aan kunnen wagen, maar ik denk dat dit een foutje is.
Ik vindt het ook raar heb inmiddels een mailtje verstuurd, zit overigens nog al een prijsverschil in op een andere site wordt deze band aangeboden voor €160,-
Inderdaad een aardig verschil, maar als er echt geen sluiting bij zit zou ik toch maar voor de duurdere gaan.
Bedankt! Hij is mooi
En inmiddels verkocht zie ik.
Als ik vandaag de dag op de link klik, staat er dat er een ‘standaard sluiting’ op zit.
Zoals @wbcoupe reeds aangeeft, is het onwaarschijnlijk dat de band zonder sluiting wordt geleverd…
Mogelijk dat de omschrijving is aangepast n.a.v. jouw mail? Heb je ook/al een reactie op de mail ontvangen?
Het prijsverschil is verhoudingsgewijs inderdaad behoorlijk.
Heb een mail terug gehad zojuist, ze hebben het aangepast is inclusief sluiting.
Ga deze band van de week bestellen, prijs verschil is idd aanzienlijk.
Goed zo. Voor het verschil kun je er nog een originele leren exemplaar bij kopen ook (weet ik uit ervaring). Daar zat dan geen sluiting bij…die heb ik overgezet van de oude.
Inderdaad heel anders, maar ik vind een stalen band wel mooi passen bij een Couturier
Veel plezier ermee, zeker met het warme weer wel lekker