Vandaag mijn tissot gentleman in ontvangst genomen! Enorm blij mee en wat een mooie kleuren.
Mooi
Had deze hier op het forum nog niet gezien volgens mij. De meesten gaan toch voor de stalen.
Gisteren heeft Tissot eindelijk de langverwachte T-Touch Connect Solar geïntroduceerd:
Niet dat ik hem meteen ga halen, maar vind het leuk dat ze iets proberen dat een beetje het gat dicht tussen de traditionele horlogemarkt en de smartwatch.
Oef, 47.5mm diameter. Dat is voor veel mannen erg fors.
Wel een stoer apparaat, maar ik zou niet zoveel aan een smartwatch spenderen.
Had nog niet naar de maat gekeken, maar da’s inderdaad stevig.
Nu is de “gewone” solar ook al geen kleintje met 45 mm.
Ik vind het ook een smak geld voor iets waarvan de bruikbare levensduur twijfelachtig is. Aan de andere kant zijn er ook mensen zat die zo’n bedrag aan een telefoon uitgeven.
Kan kloppen, vind zelf de gouden versies wel leuk aangezien het toch wat apart is en ze hebben het kruisje over de dial wat doet denken aan de modellen van vroeger, ook de dial zelf het een soort eierschaal relief en toch net een wat meer vintage look vanwege de aparte kleur.
Heb er ook wel eens naar staan kijken bij een juwelier. Vind de versie met de aubergine wijzerplaat denk ik de fraaiste. Al is de versie met de zilveren plaat ook bijzonder, die heeft weer mooie opliggende letters.
Een paar weken terug was het veiling resultaat van een Tissot (Omega) bij Phillips … ruim 23.000 euro
Het is wel een mooi horloge.
Maar 23K mooi?
Mijn jarenlang afgeragde quadrato. Heeft heel wat dingen meegemaakt omdat het lang het enige fatsoenlijke horloge was dat ik had. Inmiddels loopt het ook niet zo lekker meer, maar draag 'm nog graag om de sentimentele waarde😍
Mooi exemplaar @Pietjehh23
Ik ben er zelf eens bijna mee de winkel uitgelopen, maar had er de verkeerde motivering voor…en zoals ik de kinderen vaak genoeg zeg, bijna is niet.
Geniet er van!
Vandaag na lange tijd de Tissot Tradition Powermatic 80 Open Heart weer eens op de pols:
Dat ‘open hart’ blijft een feestje om naar te kijken
Sinds kort kan ik ook meedoen in dit topic Mijn eerste Tissot, onlangs overgenomen van @septentrio: