Ook al geplaatst in het Vintage forum maar wel leuk dit. Het uurwerkje is ook weer een apart ding. De 2481 is hetzelfde uurwerk als de Omega 1481.
Inderdaad een samenwerkings vruchtje van Tissot en Omega. De laatste zou er slechts twee jaar gebruik van hebben gemaakt, wat eigenlijk waardeverhogend zou moeten zijn Maar zelfs de O modellen zijn meestal niet heel duur
- ik had eens die versie in een Stingray van Omega en die verkocht door zijn vreemde design best moeilijk
De 2481 is een doorontwikkeling van Tissot’s 784, zo leerde ik uit een ander topic.
Omega speelde dus leentjebuur bij Tissot, niet andersom zoals ik zelf eerder dacht.
Ik heb flink wat 2481 en 2571 (daydate) uurwerken verprutst vanwege de tirette issues. De liefde voor horloges is zo weer aangewakkerd
Weer lang niet gedragen. Als je ‘m dan weer zo om de pols ziet vraag je je toch af waarom dat zo lang heeft geduurd .
M’n eerste mechanische horloge, 6 jaar en 7 dagen geleden gekocht .
Vroege quartz dress/diver van Tissot, alles blank ‘staal’, ook waar nu door reflecties de bezel en tekst zwart lijken.
Mocht er iemand interesse hebben ik heb besloten dat deze weg mag omdat die simpel weg te weinig draagtijd krijgt.
Leuk horloge, maar ik vind het wel jammer dat de subdials geprint zijn.