Tissot only (Deel 1)

Mooi! Heb zelf naast de V8 met witte plaat zoals hierboven ook een met donkere plaat op staal. Ben wel fan van de V8’s!

11 likes

5 likes

Pakketje is toegekomen :slight_smile:

Heel tevreden van hoe goed deze 60’s Tissot eruit ziet. Nu nog even voor een onderhoudsbeurt langs de winkel.
Ik twijfel nog of ik deze band erop ga laten, of vervangen door zwart leder…

13 likes

Gefeliciteerd met de aanwinst; ziet er nog netjes uit voor z’n leeftijd. Niet meteen de Tissot die ik zelf zou kiezen, maar wel een klassieker natuurlijk :+1: :+1:

1 like

Klinkt als een goed plan!

1 like

Hoe bedoel je studieontwijkend gedrag? :stuck_out_tongue_winking_eye:

13 likes

Ik vind deze combi wel fijn :innocent:

14 likes

Waren deze nieuwe PRS516 quartzen hier al gemeld?
Onder andere hier gespot.

Diameter 45mm en 12mm hoog!
Wordt de trend weer groter?

Persoonlijk vind ik de datum op de blauwe erg storend, bij de 2 andere valt het een beetje weg.

5 likes

Oef wat een goedkoop ogende dingen. Ik mag hopen dat dit niet de echte opvolger is maar een model eronder, want dit is echt tien stappen terug qua verfijning en detaillering :grimacing: :grimacing:

1 like

Leuk en informatief stukje over de Tissot Rock watch

1 like

Kwam nog een Visodate Powermatic tegen in een wat twijfelachtige nieuwe kleurencombinatie :thinking:

5 likes

Ja, ff pluggen, staat nu in de blauwe sectie :grimacing:

11 likes

Vind de kleur juist mooi. Warme uitstraling.

1 like

Was ook maar mijn mening natuurlijk :blush: Ik heb overigens niets tegen warme tinten, maar ik houd niet zo van de combinatie van goud- en staalkleur.
En uiteraard kan iedereen daar weer anders over denken :grin:

1 like

Haha, ik heb hem even zitten bekijken (voordat je reageerde) omdat ik me afvroeg wat je niet zo aanstond. M’n gedachte was de band, misschien liever een bruine band… maar nu je het zegt, idd opvallend. Toch vind ik het wel kunnen. Maar eigenlijk vind ik de logo nog het mooist :joy:

1 like

Ik zou hem in het echt moeten zien, maar dit lijkt mij tussen goud en okergeel te zitten. Of zeg ik iets raars?

1 like

Renders zijn altijd lastig in te schatten; denk inderdaad dat je deze in het echt moet zien om hem goed in te kunnen schatten. :blush:

Even een snelle photoshop, denk dat een bruine band inderdaad mooier is omdat de warme tint van de wijzerplaat nogal overheerst bij dit horloge. Een warme kleur band is dan denk ik mooier:

5 likes

Yes! Een mooie(re) combinatie heb je er zo van gemaakt :+1:

1 like

grappig hoe je door een NA weer foto’s gaat schieten en post…

2 down, 2 to go!! :grin:

16 likes