Tissot only (Deel 1)

Mooi setje. Dat zijn alvast de twee meest gewilde, de andere zijn waarschijnlijk makkelijker te vinden :sunglasses:

2 likes

12 likes

Tissot Visodate, alleen de datum moet nog goed gezet worden :smirk:

1 like

en ook hier duikt een oude bekende op - mooi :slight_smile:

1 like

valt tegen, maar ik heb geen haast. Ik ben nog jong :sweat_smile:

1 like

haha, ik zal ophouden :rofl:

1 like

misschien hier op het forum …:face_with_hand_over_mouth:
giphy (1)

1 like

18 likes

De kleur gaat nog prima maar op zo’n dresser moet je de tekst powermatic toch echt weglaten. En waarom staat Visodate zo vet gedrukt?

Toch wel jammer dit soort missers

Een paar regels tekst op een wijzerplaat vind ik nooit zo’n probleem, zolang het er maar niet meer dan twee onder elkaar zijn. Alleen de zwarte kleur vind ik wat minder in dit geval; was mooier geweest als het dezelfde kleur had gehad als het logo :thinking:

1 like

Of minder vet. Daarbij ga ik er wel vanuit dat Tissot opgelegd is en Visodate geprint

1 like

Zo te zien wel inderdaad; dat zal de reden zijn van de verschillende kleuren, maar fraai is anders :thinking:

Ik denk dat wanneer de tekst minder vet zou zijn dat het de balans ten goede zou komen. Dat zegt de graficus in me tenminste :wink:

Helaas geen Photoshop meer om een betere versie te maken

4 likes

Ben met je eens dat het wat te “zwaar” oogt :thinking:
Wat dunner zou het beter maken, maar een iets lichtere kleur ook.

1 like

Dat lichtere krijg je vanzelf door een minder vet font te gebruiken. Een optisch trucje.

Ga je de tekst grijs maken bijvoorbeeld dan valt ie weg.

1 like

Daar heb je gelijk in, dan houd je te weinig contrast over :blush:

1 like

Precies, je snapt het helemaal :+1:t3:

1 like

15 likes

Ik overweeg een nieuwe PRX, ik vind 'm echt geweldig. Misschien dat ik nog even wacht op de automaat. Maar hoe groot valt 'ie eigenlijk? Ik heb redelijk dunne polsen, ca 17,5 a 18 cm.

6 likes