Kijk, wat een wereld van verschil! Hopelijk is de werkelijkheid net zo.
Morgen krijg ik 'm binnen, zal een fotootje maken. Ben ook een beetje afwachtend, 40mm is voor mij normaal prima, heb ook een Tudor GMT en een Speedmaster die wat mij betreft wel kunnen, maar hangt ook af van male/female end-links. Nouja, morgen meer
Wanneer brengen ze dit model nou eens uit zonder dag en datum
Visodate had origineel ook een datum, vandaar “visodate”
Het stoort mij niet echt, maar zonder dag had best gekund inderdaad.
Weer iets geleerd!
Alleen een datum zou al een stuk mooier zijn. Vind de dag echt afbreuk doen aan dit model. Vooral op een zwarte wijzerplaat
Deze kast met chronograaffuncties en een dial zoals een Lunar Pilot lijkt me wel gaaf. Krijg een beetje een 80s vibe erbij, dat met een beetje understated tellerwerk erbij. Leuk idee
Wel die powermatic eruit fietsen nog
Geloof dat ik deze in zijn algemeenheid toch beter gelukt vind. Wel fijn dat de nieuwe wat dunner is!
Helaas vind ik de nieuwe Visodate ook een stuk minder dan de ‘huidige’ generatie. Ook een stuk groter met 42mm!
Leuk deze Visodate-discussie. Heb zelf eindelijk, via dit forum, twee weken terug de Visodate automaat gekocht. Was in 2013 (!) al verliefd geworden op dit horloge maar telkens kwam er iets anders voorbij dat mijn aandacht (nog meer) trok (PR516GL, Oris 65, Speedmaster,…). Nu eindelijk toch de stap gezet en er erg tevreden van. Van value for money gesproken!
Wat? Hebben ze 'm groter gemaakt?
Helaas wel…
Leuk klein Tissotje tegengekomen en meteen gekocht… Volgens de verkoper was het defect.
Vanochtend hier afgeleverd, even met een poetsdoekje erover, opwinden, en wat blijkt… Het werkt gewoon .
17mm diameter, mechanisch binnenwerk, kast en glas zien er nog netjes uit.
Geen idee welk model dit is, of hoe oud, maar ik denk wel dat vrouw en of dochter er gelukkig mee gaan zijn
Ik gok jaren 60, zou deze 17174 kunnen zijn (nummer kun je controleren aan de binnenkant van het achterdeksel)
Dankjewel. Daar lijkt het inderdaad wel heel sterk op.
Ik heb het inderdaad nog niet opengemaakt. Later vandaag of in het weekend eens binnenin bekijken.