Tissot only (Deel 1)

Ik heb toevallig een aangeschreven om een schakel en die kan mij hiervoor niet helpen

Ben woonachtig in België

1 like

Of nemen ze de moeite niet? Heb je hem daar gekocht? Ik zou toch proberen er nog een of twee te bellen. Tenzij je oproep hier lukt :four_leaf_clover:

1 like

Betekent waarschijnlijk dat ze er geen zin in hebben, zou een andere juwelier proberen.
Ik heb ooit twee losse schakels gekocht voor een Couturier, kon gewoon besteld worden.

1 like

Heel mooi.

@wbcoupe dit is idd de Swiss Edition.

-Freek-

1 like

Wist niet dat die er ook in zwart was, weer wat geleerd :grin:

@ Freek
Zijn de andere horloges dan geen Swiss editions?

Ik heb er ook één, maar die komt uit 2010. Weet niet hoe lang het model nog heeft gelopen maar het kan natuurlijk uit de handel zijn? Ik kan kijken of ik een schakel over heb, geen idee…

De “Swiss edition” is een speciale uitvoering van de T-Touch expert solar II, maar die is niet meer Zwitsers dan de normale, is alleen maar een naam. :sunglasses:

Ik heb deze in de USA gekocht misschien dat daar het verschil zit?

-Freek-

1 like

dat zou super zijn, mocht je er nog één hebben liggen

mvg

ooh ok thx

ps: leuk dat mensen er veel van weten/kennen

1 like

Ehm, ja ik ben dan ook een beetje een Tissot addict :blush: :blush:
Heb overigens zelf geen T-Touch solar

Dan zou ik er maar eens één kopen, geweldige horloges om te dragen. :slight_smile:
Ik ben zo wie zo een titanium fan, heerlijk licht, ook als je eens een flink grote klok draagt.

-Freek-

Ik heb wel een T-Touch trekking en een “gewone” T-Touch Expert. Die expert draag ik al weinig omdat dat ding eigenlijk aan de grote kant is voor mijn pols. De solar is nog groter dus ik denk niet dat ik daar heel blij van ga worden. De nieuwe connect is zelfs nog weer groter.
Mochten ze weer eens een keer besluiten om de T-Touch wat te gaan downsizen overweeg ik wel weer een keer een nieuwe :grin:

2 likes

10 likes

@wbcoupe ja, het zogenaamde dunne polsen probleem. :slight_smile:
Met 20 cm onvang heb ik dat dan weer niet.

-Freek-

1 like

Dan zal die Solar wal passen inderdaad, ik moet het met 16 cm doen. :sweat_smile:

Hier nog een filmpje van dit model.

https://www.youtube.com/watch?v=-iGAFf3LlHI

-Freek-

1 like

Ah, inderdaad ook de zwarte :+1: