Dit is dan altijd mijn probleem…
Bijna altijd te kort.
-Freek-
ben in afwachting of je een schakel kan vinden
thx
Prs516 quartz. Het lekkerst vind ik de zware band. Heb met wat schakels uit Engeland, de band compleet kunnen maken.
knap hoor
Ik moet er meestal een gaatje bij prikken
Heb je een pb gestuurd, neem aan dat je daar wel een melding van krijgt
Mooie presentatie. Wat ik jammer vind, is dat er niets wordt gezegd over de aan/afwezigheid van AR op het saffier. Dat was bij de automatic echt waardeloos. En dat is zo jammer, dit model verdient zoiets.
Voor mij is 42mm echter weer een betere maat. Dus eens zien of deze er gaat komen in het blauw.
Zal geen AR coating op zitten, als dat zo is staat het er namelijk bij op de Tissot site. Is bij Tissot toch wel voorbehouden aan de luxere modellen. De gentleman automatic is denk ik een van de goedkoopste modellen waar het op zit.
Ik heb zelf laatst de Classic Dream Swissmatic gekocht en die heeft ook AR coating
Je hebt gelijk Aparte keuze dat het daar wel op zit en op de duurdere Visodate niet
Ja inderdaad vreemd dat het niet op de nieuwe Visodate zit.
Rare lui, die Zwitsers
Ik heb de blauwe bij Uhrenlounge besteld. Is nog wat voordeliger. Was wel de laatste op voorraad, want nu 3-5 dagen levertijd.
Toch maar eens proberen hoe deze op 42mm bevalt en hoe het met de reflectie van het saffier zit.
Edit: ik zie dat de prijs gelijk is verhoogd. Dynamic pricing heet dat.
Op een regenachtige Pinkstermaandag mijn NA van afgelopen week, de Tissot PR100 (P360/460) uit de 80’s (?) eens even lekker grondig schoongemaakt en beetje opgepoetst. Nadat alle ‘goo’ van vorige eigenaren weg is sprankelt het staal en goud toch meer
Voor:
Tijdens:
Na:
Mooi scherp nog!
Mooi ‘clous de Paris’ motief op de wijzerplaat (stofjes gelukkig op glas )
Alleen voor de vergulde kroon zoek nog een vervanger (deze klopt gewoon niet of is wel erg gesleten )
Zo zou het eruit moeten zien volgens een oude advertentie
Iemand nog een tip?
Ahum … @wbcoupe …
Mooi geworden
CousinsUK heeft een flink assortiment Tissot kronen, al zag ik dit model er zo gauw niet tussen staan
https://www.cousinsuk.com/category/tissot-crowns-by-size
En anders ebay in de gaten houden, worden ook wel af en toe oude voorraden kronen aangeboden
Dank je, voor Cousins heb ik ook een account en zal eens speuren
Ebay zit (voor nu) niks tussen, maar houd het in de gaten!