Tissot only (Deel 1)

Vandaag mag deze weer de pols versieren

10 likes

ik bedoel die jaren 90 PR100 zoals je een paar postst terug liet zien :sunglasses:

2 likes

Incoming, een stalen met lichte plaat naast de goud/stalen met zwarte plaat :sweat_smile:
Het is gewoon veel lol voor het geld, en ik vind de hobnail/clous de Paris wijzerplaten zo mooi :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Ah, nog eentje :sweat_smile::sweat_smile:
Erg duur zijn ze inderdaad niet, maar ik heb niet zo’n klik met die dingen.

Dan mijn PR100 van de generatie erna er maar bij :sunglasses::grin:

6 likes

X post

12 likes

14 likes

Vandaag deze T-Touch solar.

-Freek-

7 likes

Hoeveel T-Touch-es heb jij eigenlijk? Volgens mij is dit de derde al die ik zie :sweat_smile:

Deze weer uit de mottenballen gehaald, verse accu erin en gaan met die :banana:

PS: een Tissot touch navigator nog de moeite waard om te reviseren?? Zo ja iemand een goed adres in de buurt van Helmond?

8 likes

T-Touch moet allemaal naar Zwitserland voor revisie. Maar navigator is denk ik eerste generatie T-Touch en die worden niet meer gerepareerd. Krijg je korting aangeboden voor een nieuwe als je die opstuurt. :grimacing:

1 like

@wbcoupe Ik heb er 4.
Een T-Touch eerste model, denk ik, een beetje een kleine.
Een T-Touch II van stainless steel.
En twee solar’s.

-Freek-

2 likes

Tissot Visodate seastar seven

Heerlijke dresswatch :blush:

12 likes

Dacht dat ik al een bijzonder geval was met twee stuks :rofl:

Nog plannen om de Connect aan te schaffen op termijn?

Forse jongen met 47,5mm!
En 15,3mm dik

1 like

Nogal, ik was ook niet echt aan het overwegen om er een te kopen, veel te groot voor mij :blush:

Gefeliciteerd met je nieuwe aan winst! Ik zag em staan op het forum maar ik kon het niet verantwoorden naast mijn twee andere tissots met lichte plaat:

7 likes

@wbcoupe misschien… voor nu is het even genoeg.
De collectie blijft maar groeien, maar je…een verslaving is lastig te managen. :slight_smile:
-Freek-

2 likes

Vertel mij wat, ik heb geloof ik iets van 80 Tissot’s liggen intussen :sweat_smile::sweat_smile:

2 likes

Oh… valt mee. :joy: :rofl:

-Freek-

1 like

:innocent: komt in een goed nest met zijn broer …

9 likes