Pocket shot📸 of the Seastar.
Mag hier weer mee doen, gisteren deze gekocht met de blauwe wijzerplaat. Strakke afwerking band en kast.
Hoe bevalt deze?
Heb ‘m op de milanaise gekocht, maar de bracelet iets later ook gekocht, allebei heel mooi, maar op de bracelet nét wat meer horloge aan de pols.
Vooral de wisselende kleuren van de groene wijzerplaat zijn heel mooi.
Gr. Marc
Zeker! Zie de Seastar (te) weinig hier op het forum. Ben er al ruim 2 jaar erg tevreden mee. Tikt mooi door met zijn powermatic 80.
Tissot T‑Touch Connect Solar is dat een goede keuze of toch niet, ben misschien van plan om er een te kopen.
Daar kan ik echt niets zinnigs over zeggen helaas.
Waar zit je twijfel precies? Wellicht dat er dan mensen zijn die je daar gericht in advies kunnen voorzien.
Ben een beetje uitgekeken op mechanische horloges beetje van hetzelfde. Dus elektronische horloges proberen.
Hoop wel dat je stevige polsen hebt, het is een fors horloge met 47,5 mm diameter. Overigens volgens mij iets wat geldt voor veel smartwatches
Ja hoor 23 cm.
Als ik in de markt zou zijn voor een elektronisch horloge, dan zou ik zeker de Tissot overwegen. Heb daar overigens geen enkele goed onderbouwde reden voor anders dan dat ik Tissot gewoon een mooi merk vind
Hij ziet er cool uit. Mooier dan menig smartwatch, die over het algemeen behoorlijk saai zijn.
Heb er twee gehad een Expert en een Sea Touch, maar om de 3 jaar de batterij te laten vervangen door de The Swatch Group want de plaatselijke dealer doet dat niet en kan het ook niet vond ik ook niet geweldig, Dus nu is hij er ook als solar en nog met meer snufjes dan het vorige solar model. Zit te denken aan het gouden model of geheel titanium dus ook de band.