Tissot only (Deel 2)

Ik heb net de blauwe gepast. Maar natuurlijk vergeten een foto te maken. :roll_eyes:

Eerst indruk. Lekker plat en een fijne band en niks mis met de afwerking.

De plaat was wel mooi met de sunburst, maar wat “vlak” als je begrijpt wat ik bedoel.

Daardoor voelde deze als “mwah, zeker niet onaardig, maar ook niet direct een wow”.

2 likes

Deze gaat nog steeds het best, ook met een wat zomerse band.

5 likes

Gewoon omdat die aan de beurt is / was. :smiling_face:

6 likes

Diepte is altijd lastig inschatten van foto’s, daarvoor moet je hem echt in de hand hebben.
Was misschien beter geweest als ze bij de overgang van de brushing ook een stapje in de wijzerplaat gemaakt hadden. Maar dat is weer duurder natuurlijk.

1 like

Dat is ook de reden waarom dat ik denk dat de zilveren wijzerplaat het beste werkt, omdat de andere 2 te donker zijn. Maar goed, dat is allemaal theorie voorlopig, nog geen mogelijkheid gehad de zilveren ergens te bewonderen.

1 like

Nieuwe special edition in samenwerking met een fietsenmerk:

3 likes

Voor vandaag deze van mijn vader geleende PRC-200 om de pols.

8 likes

Mijn wielerhart gaat hier wel van kloppen.

1 like

Hij heeft ook een beetje Tag Heuer glassbox vibes. Vind het wel een tof ding.

Jammer van die rubberen band alleen.

1 like

Wat zou je liever zien dan? Rubber vind ik wel de beste keuze bij een forged carbon kast :thinking:
Wat ik vooral jammer vind is dat de band niet scharniert bij de kast, daardoor draagt hij enorm groot.

Solargraph ook wel.

1 like

7 likes

Erg mooi Jaco. Ik mis mijn worldtimer met draaiende wijzerplaat weleeens. Ten prooi gevallen aan fliperitus. Ik had een latere re-issue.

6 likes

15 likes

5 likes

Soms mis je hem gewoon…
Maar hij komt weer terug… ooit… (maar dan in een titanium 38mm)

12 likes

16 likes

Vandaag eens op een gele rubber strap🤣

10 likes

14 likes