Nieuwe Visodates inderdaad heel leuk. Crazy wel hoe de kleur van de dial er een heel ander horloge van maakt. Alernatief (veel goedkoper) voor de King Seiko? Had ze misscien nog ietsiepietsie kleiner geprefereerd, 37 of 38 mm
Blokcitaat Er zitten overigens nog meer modellen aan te komen
Ik wil de prx chrono panda in 40 mm
Nieuwe aanwinst, T770 uit ergens jaren 2000. En met problemen uiteraard, bovenste twee subdials doen het niet.
Maar dat stond erbij en daar was de prijs ook naar.
Ooit, lang geleden, was dit model mijn eerste Zwitserse “dure” horloge. Nog steeds een zwak voor en prachtig!
![]()
Zit erg lekker om de pols en de wijzerplaat blijft gaaf met die “gracht” onder de indexen door. Ik draag hem weinig, maar dat ligt niet aan het horloge…
Tissot is lekker bezig. Nieuwe release van de 38mm Gentleman
Verkrijgbaar in Zwart, groen, blauw en zilver:
En zonder crosshair! Dat was nooit iets wat mij persoonlijk aangesproken heeft.
De 40 vond ik eigenlijk nooit echt mijn ding, maar wellicht dat de 38 heel anders uitpakt.
Al blijf ik erbij dat de 38mm PRX eerst aan de beurt is voor mij.
Visodate
Moet eerlijk bekennen dat ik nog steeds met het idee speel om alle versies aan te schaffen om ze tesamen in een horlogedoos te zien.
Gewoon doen Mike.
Ik heb zelf de blauwe Powermatic 80 met mesh band en het is een sieraad voor de pols. ![]()
Wauw wat een prachtig horloge zeg! Prachtig diepblauw en de meshband is ongelooflijk comfortabel. Het powermatic uurwerk is in de latere modellijn een goede zet geweest!