Tissot only (Deel 2)

7 likes

His and hers!

2 likes

10 likes

14 likes

5 likes

Slechte foto maar mooi horloge, de nieuwe Visodate!

9 likes

11 likes

Dat oude logo is echt geweldig. Als ze de zilveren uitbrengen zonder gouden accenten ga ik 'm aanschaffen denk ik. Callback naar de Seastar van m’n pa van eind jaren zeventig :slight_smile:

3 likes

De zilveren is echt heel mooi en klassiek. Bedankt voor de foto.

1 like

PR100 flyback vandaag.

2 likes

Vind je? Ik vind het juist een beetje overbodig; hoeveel oude logo’s gaan ze nog afstoffen? Dit model had wat mij betreft ook prima met het moderne Tissot 1853 logo gekund; vind hoe het er nu op staat ook een beetje priegelig ten opzichte van de maat van het horloge.

Maar smaken verschillen uiteraard. Het past verder wel bij het horloge dus het stoort me ook niet :blush:

1 like

Ik heb net de blauwe gepast. Maar natuurlijk vergeten een foto te maken. :roll_eyes:

Eerst indruk. Lekker plat en een fijne band en niks mis met de afwerking.

De plaat was wel mooi met de sunburst, maar wat “vlak” als je begrijpt wat ik bedoel.

Daardoor voelde deze als “mwah, zeker niet onaardig, maar ook niet direct een wow”.

2 likes

Deze gaat nog steeds het best, ook met een wat zomerse band.

5 likes

Gewoon omdat die aan de beurt is / was. :smiling_face:

6 likes

Diepte is altijd lastig inschatten van foto’s, daarvoor moet je hem echt in de hand hebben.
Was misschien beter geweest als ze bij de overgang van de brushing ook een stapje in de wijzerplaat gemaakt hadden. Maar dat is weer duurder natuurlijk.

1 like

Dat is ook de reden waarom dat ik denk dat de zilveren wijzerplaat het beste werkt, omdat de andere 2 te donker zijn. Maar goed, dat is allemaal theorie voorlopig, nog geen mogelijkheid gehad de zilveren ergens te bewonderen.

1 like

Nieuwe special edition in samenwerking met een fietsenmerk:

3 likes

Voor vandaag deze van mijn vader geleende PRC-200 om de pols.

8 likes

Mijn wielerhart gaat hier wel van kloppen.

1 like

Hij heeft ook een beetje Tag Heuer glassbox vibes. Vind het wel een tof ding.