Tissot only (Deel 2)

10 likes

Tissot heeft een nieuwe, iets kleinere versie uitgebracht van de Seastar 2000, 44 mm diameter. Nog steeds geen kleintje, maar ietsje subtieler dan de bestaande 46 mm. Verder heeft hij de mooiere kastvorm van de 40 mm Seastar 1000.

5 likes

9 likes

Die oranje is erg gaaf! Betere maat ook :orange_heart:

1 like

Ja die oranje is tof. Als ze die kleur nou ook eens uitbrengen op de 40 mm Seastar 1000 :sunglasses:

1 like

Maar dan in het blauw

12 likes

Ook mooi :ok_hand:

Dat is het mooie aan vrouwen en horloges, voor hun is alles een toolwatch. En gelijk hebben ze. :smile: :ok_hand:

13 likes

12 likes

6 likes

8 likes

Ik heb nu al een week mijn trouwe Invicta Pro-Diver om de pols gehad, dus nu is het tijd voor een dagje dat ik iets anders draag, de van mijn vader “geleende” PRC200.

6 likes

Ik denk dat deze nu nog wel een paar dagen om m’n pols blijft, prima ding. De datum staat verkeerd, maar dat regel ik morgen wel.

5 likes

14 likes

6 likes

Weer een nieuw clubje om lid van te worden.

12 likes

Hij is gearriveerd! Tof ding :+1:

1 like

Mooie dag voor een zomerse klok. Blij mee! En zat nog nieuw in het plastic, dat had ik niet verwacht :grin:

1 like

Je had hem tweedehands gekocht maar hij zat nog in het plastic? :astonished:

1 like

Ik had hem van een particulier gekocht, en dacht dat ie dan wel gedragen zou zijn. Maar echt ongedragen. Garantie kaart er bij op december 2025. Gecheckt bij Tissot en klopt ook allemaal. Mooie meevaller zo. Echt gebruikt geld voor betaald. :grin:

1 like