PR-516 uit de jaren 70 al precies 2 jaar in bezit…
Fraai. Als tissot de ballen had om de secondewijzer en de minutetrack oranje te maken had je een prima millgauss homage😬
Doe maar niet dan…
Prima zoals de Gentleman nu is wat mij betreft .
En mijn horloge loopt amper een seconde te snel per dag, heel netjes voor dit geld.
Deze op de kop getikt, wat oudere duiker dus fijn formaatje (38mm/10mm). Type p663/763. Iemand een idee van t jaar waarin deze werden geproduceerd?
Bij Jomashop hebben ze een damesmodel van de Chemin des courelles te koop voor zo’n €350, en dan reken ik invoerkosten mee. Da’s toch een koopje?
Ik wil 'm eigenlijk heel graag kopen voor m’n vrouw, maar voor een bijzondere gelegenheid eind dit jaar heb ik een groter budget staan waar ik een leuk horloge van wil kopen. Om dan nu toch deze te kopen én eind van het jaar iets anders te geven is ook een beetje onzin. Voor veel van de HF’ers geen probleem maar ik zie haar niet snel om de dag wat anders dragen.
Tot zover de ratio… Het ding blijft gewoon lokken
Ps: het herenmodel is met $360 ook niet slecht geprijsd
Voor dat geld idd.
Wat een tof ding! Gefeliciteerd
Thanks!
Heel fraai!
Er zijn ook meiden onder ons.
Ook welkom natuurlijk, maar verwacht dat t niet storm zal lopen
Lekker formaatje inderdaad. Ik heb een “broertje” daarvan, de PR100 Flyback; zelfde kast, andere bezel (en ander uurwerk uiteraard):
De mijne dateert uit 2004 (full set uit Japan). Deze dingen werden overigens met name in Japan verkocht, zeker de duikerversies; hier zie je ze niet veel. Volgens mij zijn ze verkocht van eind jaren '90 tot half jaren 2000.