Is nieuw te bestellen, model van dit jaar.
Ben momenteel in Mallorca, heb al veel mooie tissot’s gezien word moeilijke keuzes maken hier haha
De oranje mag vandaag even retour Tissot om hem opnieuw af te stellen… Loopt maar dik 4 uren verkeerd…
Had je die schakel nog?
Ik denk het wel, alleen zit ie in een verhuiscontainer ergens op de ocean. Komt hier in november ergens aan!
Aaahh super mijn 44646 komt toch pas deze week binnen en heb geen idee of de flatlink bracelet 2057-44646 lang genoeg is. Ik stuur hem toch eerst op naar Tissot voor een volledige service beurt. Dus hou me maar op de hoogte.
Vrees dat daar weinig aan af te stellen valt. Nieuwe batterij of anders nieuw uurwerk
Dan mag ik hopen dat er een nieuw uurwerk in gezet wordt. De nieuwe batterij in juni heeft niet geholpen.
Paar nieuwe modellen in aantocht; re-editions van de 70’s Stylist en PR516 diver:
Die stylist , ziet er zo wel mooi vintage uit … kost ook weinig … hoop dat het geheel niet te cheap oogt
Mooi dicht bij het origineel gebleven:
Met 32x32 mm ook qua maat denk ik dicht bij het origineel. Mooi maatje voor zo’n dressy horloge.
Ben ik ook wel benieuwd naar. Heb nog geen echte foto’s gezien.
Ai over het hoofd gezien, voor mij echt te klein helaas … maar wie weet komt er ook een grotere versie
Klinkt kleiner dan het is, een vierkant horloge draagt veel groter dan de maat suggereert. Draagt ongeveer als een 35 mm denk ik. Gewoon een keer gaan passen bij Bouman.
In 2012 werd ik 30. Ook werd in 2012 mijn oudste zoon geboren. Ik had nog nooit meer dan zo’n €150,- aan een horloge uitgegeven.
Een klushuis en het moeten maken van financiële keuzes stonden uitspattingen in de weg. Dit was €350,- en in 2012 voor mij vreselijk veel geld. Nu nog steeds, maar ik hoef niet langer na te denken of ik het kan uitgeven aan een horloge.
Dit is zo’n horloge die om die reden nooit meer weggaat.
Met 38mm en 19mm lugs is het een tijdloos formaat. Sportief met de geborstelde dial en de originele stalen band, maar op leer dan weer ingetogen genoeg om als kameleon bij allerlei gelegenheden te dragen.
Mijn Only Tissot in Tissot Only:
Mooi verhaal!
Bij mij was dit mijn eerste automaat, én van m’n vrouw gekregen voor kerst. Ik doe sowieso geen horloges weg, maar deze blijft hoe dan ook.
42mm is misschien wat groot voor een dress watch, maar ik ben een lange kerel dus kan het hebben.
Ik heb er regelmatig ook weer een beetje spijt van, maar tweedehands kopen en verkopen via het forum houdt de schade een beetje beperkt.
Ook een mooi exemplaar van jou, en inderdaad is de diameter niks geks voor een grote man. Ik heb een beetje ronde kinderpolsjes. Heb wel genoeg 40 tot 44 millimeter, maar ik moet echt enorm uitkijken op de L2L.