Ah, 40 mm was er al een poosje met kwartsuurwerk, nu blijkbaar ook met automaat
Niet dat ik hem meteen ga bestellen, maar een leuk ding, zeker die met blauwgroene plaat.
Alleen die polished center links ben ik niet zo’n fan van.
Ah, 40 mm was er al een poosje met kwartsuurwerk, nu blijkbaar ook met automaat
Niet dat ik hem meteen ga bestellen, maar een leuk ding, zeker die met blauwgroene plaat.
Alleen die polished center links ben ik niet zo’n fan van.
Dat is precies wat ik dacht!
Oh, en voor mijn gevoel staat “Tissot” veel te hoog op de dial!
Deze Zwitser is bijna 12 jaar oud en zit al die tijd al in m’n doosje. Gekocht op staal, maar waardeer de wijzerplaat meer op leer. Alsof het geborstelde staal van de wijzerplaat dan beter uit komt ofzo…
De PR100 is een lekker no nonsense sporthorloge die door z’n ingetogen uitstraling opvallend vaak ergens bij past.
Was me niet meteen opgevallen, maar nu je het zegt kan ik dat ook niet meer “ontzien”. En bedankt
De andere diameters hebben dat minder
Sorry!
Eindelijk wat kleinere maten. Vond die grotere seastars qua model en kleuren best knap, alleen door die vrij kale wijzerplaten en grote diameters leken ze veel te groot. Dit is beter.
Die met die lichte blauwige/turquoise plaat doet me een beetje denken aan een Seiko SPB083 die ik in het verleden had:
Op zich een hele gave kleur, en dat fume effect is fraai. Benieuwd naar die Tissot “in het echie”.
En als ik toch bezig ben, een klein fotoserietje van m’n V8 met z’n nieuwe groene bandje die ik uit het lichtblauwe deel hier heb gevist. Echt een perfecte match, alsof het hoort
Die Bi colour had ook nog even een gouden kroon moeten hebben maar verder ziet het er netjes uit
Hele mooie combi idd.
Even een veer in de reet van ETA 2824. Maandag heb ik de PR100 gelijk gezet met mijn Citizen (radio controlled tijd).
Hij loopt ruim 48 uur na het gelijk zetten slechts -4 sec. Niet slecht voor een 12 jaar oude automaat, hè?
Eens.
Zaterdagmiddag teruggekomen van z’n beurt (ivm vocht gelijk maar meegepakt), zondagochtend hing ie uit het niets los in mijn mouw… gelukkig dat ie bleef haken, anders had ie een beste smak gemaakt. De pin tussen sluiting en band ontbreekt of is er uit gevallen (?), lijkt me wel iets waar ik mee terug kan gaan naar een officiële dealer toch?
Mooi hoor! Ik heb die van mij eindelijk klaar. 1972. Ik heb hem onlangs gepost.
Wàt een beauty