Dat blauw is echt
Mijn vrouw heeft niet zo gek veel met horloges. Ze vindt het wel aardig en allemaal, en draagt mijn liefdesoffers met plezier. Toch kon ik het niet laten om iets uit te zoeken. Bij haar geringe, door mij samengestelde ‘collectie’, komt nu numero 3 bij:
Mooi ballade Geert. Toch wel in 35mm voor je ega ?
Hij is erg ieniemienie met 32mm, maar dat past haar goed. We zijn de familie kleine polsjes
Hij is dus wel goedgekeurd /pfieuw\
Dat MOP is trouwens wel erg leuk om te zien dansen in het licht. Ik heb nog getracht uit te leggen wat COSC en chronometer betekende, maar dat ging een stapje te ver in nerd-modus en was vergeefse moeite.
Leuk ding; en mooi dat hij goedgekeurd is; blijft altijd afwachten
Ook herkenbaar. Mijn vrouw is vrij technisch dus in principe zou het kunnen landen maar zodra het te “nerd-ish” wordt zie je ter plekke de aandacht voor je verhaal in elkaar storten
Goedenavond Tissot vrienden, zoals ik al had aangegeven deze week Tissot week. En dan zit je hier altijd goed
Fijne avond iedereen
Haha, zo herkenbaar. Ik ben dus A-technisch met de handen, tussen de oren gaat het wel . Assie is best wel technisch als er een bandje gewisseld moet worden of een schakeltje erin of eruit, maar wat er onder de moterkap ligt boeit haar voor geen meter zolang die de tijd maar aangeeft
Wat betekent die rode 2 naast de dag eigenlijk?
Geen idee, misschien 2e eigenaar . Wie het weet mag het even vertellen want ik zag dat ook, maar waarom? Zelf verwacht ik 2e 12 uur van de dag, maar of dat zo is???
Nee het zit vast aan de dagaanduiding, dinsdag is de tweede dag van de week.
Wist ik dus echt niet, maar verdomd handig om te weten dat het niet de 3e dag is . Maar toch weer wat wijzer