Tissot only (Deel 2)

Wat vinden we van de nieuwe Seastars? 40mm - €795

9 likes

Nou inderdaad :smile:
Overigens voer voor discussie, dinsdag wordt in bepaalde kringen wel degelijk als de derde dag gezien :innocent:

2 likes

Maak mij wijzer Wilco, ben tenslotte maar een simpele ziel :smile:

1 like

In de Joodse en Christelijke traditie wordt de zondag als eerste dag van de week gezien, en dan is dinsdag dus de derde.
Ze gaan hun gang maar, het boeit mij verder weinig :grin:

1 like

:rofl: Je zal maar Joods of Christelijk zijn, klopt er gelijk helemaal niets meer van de 2e dag dinsdag. Boeit mij verder ook voor geen meter :grin:

1 like

Crosspost…

10 likes

Volgens mij hebben veel PRS516’s een dubbele dagaanduiding, ook een stand zonder dat nummer erbij, gewoon de dagaanduiding een standje verzetten :innocent:

2 likes

Lag al jaren in het doosje ‘ooit nog eens…’ - gisteren eens een batterij vervangen en lopen :+1:

Probleem blijft dat het originele bandje is gebroken, en de ongebruikelijke verbinding met het kastje lijkt een andere band in de weg te staan

5 likes

Leuk ding lijkt wel steen of marmer… :+1:

1 like

Is het toch ook . RockWatch. :rofl:

3 likes

5 likes

Klopt ook, Ruud. Had ik ooit gekocht (kleine versie) om evt te donoren voor mijn houten Tissot… Lijkt toch ietsje anders :face_with_monocle:

1 like

When you go black you never go back. :hugs:

6 likes

Goedenavond Tissot familie, we hakken de week door met deze Tissot T-sport powermatic 80. Tis tenslotte nog steeds Tissot week :wink:

Fijne avond allen :+1:

5 likes

Eindelijk terug van service en schoonmaak beurt :grinning:

11 likes

Ta.van de Tisotweek mijn pr100 powermatic 80 ook gemaild.

8 likes

Nog 2 daagjes dan eindigt de Tissot week, gaan we weer op een ander thema aan :wink:. Vandaag een ietwat dikke T-racer chronograaf om de pols, voel je verder niets van hoor :grin:

Verder iedereen nog een fijne avond :+1:

4 likes

Toppie, in wat dragen wij vandaag is het echt Tissot armoe :cry:

2 likes

1 like

Ziet er uit als nieuw - dat wordt Omegaatjes verwaarlozen :sweat_smile:

1 like