Tissot only (Deel 2)

Nieuwe aanwinst sinds gisteren, in het echt eigenlijk mooier en subtieler dan op foto’s/videos.

Was niet de bedoeling maar dan heb je plots 3 “dezelfde” in een andere uitvoering :slight_smile: hoewel de carbon versie een Si hairspring heeft, dus in dat opzicht toch een beetje een upgrade. Die carbon versie draagt wel het lekkerst vind ik.

11 likes

Crosspost

15 likes

7 likes

Blijft een leuk horloge

6 likes

6 likes

Beste heer/mevrouw,

Black Friday! Het ideale moment om uw cadeaus voor de feestdagen alvast in te slaan.

Laat uw bestelling inpakken als kerstcadeau en geniet een retourtermijn tot 7 januari 2025!

Gebruik de kortingscode TISSOT24 om 15% korting te krijgen op alle horloges van Tissot*

TISSOT24 <<

Met vriendelijke groet,

Bouman Juwelen Culemborg

*Korting is geldig op alle Tissot horloges (uitgezonderd afgeprijsde horloges).

3 likes

Geen zin om wat voor de dag te trekken vanochtend, dus de favoriete grab-n-go :innocent:

6 likes

Cycling chronograph vandaag.

9 likes

14 likes

6 likes

Mooi mooimooi

1 like

Dank je. Mag niet klagen :sweat_smile:

1 like

Al ruim een week onafgebroken deze om de pols.

g

4 likes

Inmiddels zijn mijn spullen aangekomen en vond ik deze schakel weer terug. Er was iemand in geïnteresseerd, maar kan ff 1,2,3 niet meer terug vinden wie dat was. Dus als diegene hem nog wil hebben, kan ik kijken of ik het kan opsturen of hij kan hem komen ophalen in Buenos Aires :grimacing:

3 likes

Deze persoon denk ik?

2 likes

Dat is hem idd, inspecteur 🕵🏻‍♂️ @Denisvr zie bovenstaand bericht!

2 likes

Deze blijft gaaf.

1 like

Nu weer een week om de pols, hiervoor iets van 5 jaar niet gedragen :man_shrugging:t4: nu een soort van nieuwe honeymoon en vind hem idd nog erg gaaf

Edit: ondanks ik hem niet droeg heeft ie wel al twee keer een batterij wissel gehad, voor het geval ik hem wel wilde gaan dragen. Ze vervangen gelijk ook alle pakkingen, pushers en nog wat ander klein spul, die ze met het horloge mee terug sturen naar de eigenaar. (Kost je maar 6 tientjes, wat ik niet veel geld vind voor nieuwe batterij en onderdelen) Doen ze bij andere merken toch behoorlijk moeilijk over

1 like

Ooohhhh super ja graag, zal ff met de vrouw overleggen of ze ook mee wil :wink::face_with_hand_over_mouth::grimacing:

1 like

Zie pm

1 like