Was niet de bedoeling maar dan heb je plots 3 “dezelfde” in een andere uitvoering hoewel de carbon versie een Si hairspring heeft, dus in dat opzicht toch een beetje een upgrade. Die carbon versie draagt wel het lekkerst vind ik.
Inmiddels zijn mijn spullen aangekomen en vond ik deze schakel weer terug. Er was iemand in geïnteresseerd, maar kan ff 1,2,3 niet meer terug vinden wie dat was. Dus als diegene hem nog wil hebben, kan ik kijken of ik het kan opsturen of hij kan hem komen ophalen in Buenos Aires
Nu weer een week om de pols, hiervoor iets van 5 jaar niet gedragen nu een soort van nieuwe honeymoon en vind hem idd nog erg gaaf
Edit: ondanks ik hem niet droeg heeft ie wel al twee keer een batterij wissel gehad, voor het geval ik hem wel wilde gaan dragen. Ze vervangen gelijk ook alle pakkingen, pushers en nog wat ander klein spul, die ze met het horloge mee terug sturen naar de eigenaar. (Kost je maar 6 tientjes, wat ik niet veel geld vind voor nieuwe batterij en onderdelen) Doen ze bij andere merken toch behoorlijk moeilijk over