Tissot only (Deel 2)

Goeiemorgen, vandaag de NA: een 80’s Seastar die ik veel weg vind hebben van een PRX. Compleet met originele band en sluiting.

11 likes

Aantal nieuwe modellen en kleuren.
Chemin de Tourelles automatic chrono (42 mm)

T-race skeleton automatic chrono (45 mm):

Nieuwe kleuren van de T-race quartz chrono:

https://www.tissotwatches.com/nl-nl/T1414172708100.htmls

Nieuwe kleuren 516 quartz chrono:

6 likes

De PRX Carbon eens aan gehad. Erg vet model, met niet zo goed afleesbare wijzers - maar wel een heel gave kast en dial. Weegt niks!
Ik vond alleen het rubber bandje nogal dun en fragiel aanvoelen. De band op m’n T-Race is veel dikker en had op zo’n PRX ook meer kwaliteit uitgestraald.

8 likes

Prs516 quartz chrono vandaag.

8 likes

Staat er nu wel een in het blauw :slightly_smiling_face:!

1 like

Klopt! Ik zag m ook, maar moet even focus houden op wat andere horloges die iets hoger op het lijstje staan :innocent:

Mijn eerste Tissot vandaag binnen gekregen. Veel gezien in de etalages, op Youtube en hier. Kon deze prijstechnisch niet laten schieten, geen spijt van :slight_smile:

11 likes

Veel plezier ermee. :+1:

1 like

Mooi horloge! :grinning::+1:

1 like

Dank beide, zal lukken :slight_smile:

PR100 flyback chrono uit 2001. Net nog geen vintage dus :sweat_smile:

5 likes

14 likes

Crosspost. Op deze zonnige Zondag weer een keer om geslingerd. Fijne zondag :sunny:

En een snelle lume shot nadat ie weer wat zonlicht heeft gekregen. :star_struck: :sunglasses:

9 likes

12 likes

Wat zou een goed passend bandje zijn voor deze two tone day date? Zwart leer? Bruin? Ik kan het zo moeilijk visualiseren!

5 likes

Zwart en bruin is (bijna) altijd goed. Maar donkerblauw kan volgens mij ook prima.

1 like

Morgen een nieuwe (solar?) release van Tissot.
" A new era of unstoppable energy is coming. Are you ready to master the light? "

En wat bewerkt:

5 likes

Hij vraagt eigenlijk om curved lugs. Ik zou zoeken naar fraaie goudkleurige gesp, donkergroen of bordeauxrood leer, gevoerd (padded).

De kleur van je trui zou ook een mooie voor je bandje zijn.

Kortom: lekker proberen. Eén bandje is nooit genoeg.

1 like

:laughing: :+1:

2 likes

19 likes