Tissot only (Deel 2)

8 uur geleden had Tissot een filmpje geplaatst maar is offline gehaald (te vroeg gepost?) :sweat_smile:.
Na wat speurwerk op modelnaam die te zien was. Hierbij de nieuwe PRC 100 Solar in 39mm:

Ongeveer $520. Als je het mij vraagt een leuke set-it-and-forget-it horloge.

10 likes

Potverdrie de lugs zijn 19mm. Ik had dat nergens opgezocht of nagemeten omdat ik uitga dat een 40mm horloge 20mm lugs heeft.
Ik heb maar een leren 19mm en die vind ik niet zo lekker staan dus ik laat ‘m maar lekker op staal dan…

Had die edit ook gedaan en gezien dat het om een PRC 100 ging :sweat_smile:
Solar kon ik niet lezen maar vermoedde ik al gezien het bijschrift.

Leuk ding, maar beetje saaie wijzerplaten. Als ze die nou eens wat sportiever maken :thinking:

De Chemin des Tourelles

10 likes

7 likes

Beelden op insta

1 like

10 likes

12 likes

Crosspost

4 likes

Die PRC 100 lijkt me zowat mix tussen Citizen Zenshin/Super Titanium, en Tissot’s eigen Gentleman model.

Best mooi, maar ook wel wat saai/flauw ergens. Wel heel tof dat ze voor solar gaan.

1 like

Ja tof dat ze solar nu ook aanbieden op de wat gewonere modellen. Je habt natuurlijk al de T-Touch solar, maar dat is een heel andere categorie.

PRC100 bestaat overigens al heel lang, het is geen nieuw model; maar een solar versie was er nog niet eerder.

7 likes

9 likes

The new Tissot PRC 100 Solar in Silver, Black and Blue dial colors. :+1:

Copyright Time+Tide Watches.

6 likes

Nu nog in titanium en met een chrono uurwerk erin, misschien ben ik dan om :innocent:

1 like

526 modellen zijn toppers in mijn ogen!
Mooi exemplaar

2 likes

Gelukkig hebben ze niet een oude T logo op de kroon gebruikt, dat zien we wel eens terug bij nieuwe modellen en vind ik een mis-match.
Dit is veel beter zo.

2 likes

12 likes

4 likes

Chemin weer eens laten glimmen aan de pols! :partying_face:

10 likes