Tissot only (Deel 2)

Eens, zeker omdat de bezel vrij smal is denk ik dat dit horloge vrij fors oogt. Overigens denk ik dat die 34 mm voor mannen met een wat kleinere pols ook prima te dragen is.

Poosje terug was er iemand weg van een Gentleman maar diegene vond 'm te groot.
Ik snap eigenlijk niet dat Tissot 'm niet in 36mm uitbrengt. Met de PRX zijn ze op een moment nog naar 35 gegaan, maar ik vraag me soms af of dat niet een soort tussenweg voor een vrouwenmodel en een herenmodel is.
Lijkt dat de trend nu weer een beetje keert naar kleiner, plus de 36mm lijkt de “nette” maat bij uitstek. Snap niet dat ze niet een knappe gentleman in die maat maken :man_shrugging:

3 likes

Van de Gentlemen is inderdaad geen tussenmaat, ook geen 34. Damesuitvoering van de Gentlemen is de T-My-Lady en dat is echt een damesmaatje met 29 mm.

Vandaag weer :coffee: :green_heart:

19 likes

21 likes

Seastar quartz uit 1980 vandaag.

13 likes

8 likes

https://www.tissotwatches.com/fr-be/t9264071626300.html

Wat vinden jullie van deze? Mooi klassiek horloge, 18k goud, leuk caliber en geen verkeerde prijs.
Blijkbaar zijn deze modellen niet standaard op stock. De dealer heeft het horloge vrijblijvend laten afkomen. Ik laat weten hoe hij om de pols zit :slight_smile:

1 like

Leuk horloge maar bijna 4k vindt ik wel wat veel.

De groene Gentleman :green_heart:

16 likes

Nieuwe aankoop! M’n eerste Tissot

16 likes

21 likes
11 likes

https://ordilu.com/product/tissot-heritage-visodate-powermatic-80-t1184301602100/

Van €695 voor €395

2 likes

Beetje een miskleun dit model, 4 tot 6 mm te groot en dat Visodate is zo lelijk vet gedrukt. Jammer.

2 likes

Ik vind die champagne wijzerplaat wel wat hebben.

Ik ook maar 42mm voor een dresser? Dat zijn chrono maatjes :wink:

2 likes

Je moet geen dunne polsjes hebben, klopt.

Flinke korting. Maar een erg populaire kleurencombinatie is dit denk ik niet. Heb een vintage gehad met een beetje deze kleurencombinatie en die heb ik weggedaan. Kon er maar slecht aan wennen. Staal met goud werkt voor mij niet :thinking:

Geen slechte deal voor een Powermatic.
Kleurencombinatie zal inderdaad niet iedereen aanspreken.

Dus we zoeken een man met stevige polsen die niet bang is om een statement te maken.

1 like