Ik snap wat je bedoelt, maar die KS tikt bij mij veel boxen af en de Gentleman niet.
Is dus persoonlijk.
Gentleman doet het voor mij ook niet echt; vind die KS leuker. Maar geen 2k Leuk
Mooie keus! Heb pas ook naar de nieuwe 39mm modellen zitten kijken. Heel erg tof. Anderzijds kan je er een hoop anders van kopen, en voor ietsje meer de nieuwe Longines Conquest 2023.

De kleur zou hetzelfde als de PRX moeten zijn
Moeten zijn of is?
Geen klachten over de PRX kleur

de nieuwe Longines Conquest 2023
Die zijn zeer geslaagd. En ik heb weinig met de meeste Longines modellen. Ergens hebben ze ook wel wat van de King Seiko. Maar die wijzers, en ook nog lumen. Niet mijn ding. De stalen banden van de Longines zijn wel een dikke plus.
Mijn makke is dat de Seiko DNA me gewoon erg aanspreekt.

de nieuwe Longines Conquest 2023.
Op zich niet heel verkeerd, maar ik kan echt niet door die dikke vette Rolex saus heen kijken die daar overheen gegoten is

Gentleman doet het voor mij ook niet echt; vind die KS leuker. Maar geen 2k Leuk
Staat al 5 weken een Gentleman in het blauw voor €575, zegt mij ook wel iets.
Al de hele week de PR1500
Weetje voor de geeks: 1500 staat voor de Vickers hardheid van de titaniumcarbide kast
Tissot heeft zo te zien een nieuwe versie van de PR100 uitgebracht, beschikbaar in 34 en 40 mm. Niet onaardig, maar ik ga niet gelijk naar de dealer rennen
Lijkt wat in de richting van de Gentleman. Ik vind de wijzers wel leuk, speciaal.
Klopt, beetje vergelijkbare stijl. Meest opvallende verschil is de veel smallere bezel.
Wel een nette prijs. Maar ik houd het wel bij mijn blauwe PRX
Niet verkeerd maar ik mis tekst onderaan de plaat
Eens, oogt wat kaal zo.
Had denk ik beter in 36 of 38 voor heren gekunt.