Tissot only (Deel 2)

Ik snap wat je bedoelt, maar die KS tikt bij mij veel boxen af en de Gentleman niet.
Is dus persoonlijk.

1 like

Gentleman doet het voor mij ook niet echt; vind die KS leuker. Maar geen 2k Leuk :innocent:

2 likes

Mooie keus! Heb pas ook naar de nieuwe 39mm modellen zitten kijken. Heel erg tof. Anderzijds kan je er een hoop anders van kopen, en voor ietsje meer de nieuwe Longines Conquest 2023.

2 likes

Moeten zijn of is?

Geen klachten over de PRX kleur

4 likes

Die zijn zeer geslaagd. En ik heb weinig met de meeste Longines modellen. Ergens hebben ze ook wel wat van de King Seiko. Maar die wijzers, en ook nog lumen. Niet mijn ding. De stalen banden van de Longines zijn wel een dikke plus.

Mijn makke is dat de Seiko DNA me gewoon erg aanspreekt.

Op zich niet heel verkeerd, maar ik kan echt niet door die dikke vette Rolex saus heen kijken die daar overheen gegoten is :grimacing:

De PR-516 uit de jaren :seven: :zero: :smiley:

11 likes

Staat al 5 weken een Gentleman in het blauw voor €575, zegt mij ook wel iets.

1 like

Tissot “James Bond” uit 1973

13 likes

Stil hier

8 likes

12 likes

Al de hele week de PR1500

Weetje voor de geeks: 1500 staat voor de Vickers hardheid van de titaniumcarbide kast :innocent:

12 likes

Tissot heeft zo te zien een nieuwe versie van de PR100 uitgebracht, beschikbaar in 34 en 40 mm. Niet onaardig, maar ik ga niet gelijk naar de dealer rennen :grin:

https://www.tissotwatches.com/nl-nl/t1504101104100.html

https://www.tissotwatches.com/nl-nl/t1502101104100.html

8 likes

Lijkt wat in de richting van de Gentleman. Ik vind de wijzers wel leuk, speciaal.

1 like

Klopt, beetje vergelijkbare stijl. Meest opvallende verschil is de veel smallere bezel.

1 like

Wel een nette prijs. Maar ik houd het wel bij mijn blauwe PRX :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Niet verkeerd maar ik mis tekst onderaan de plaat

1 like

Eens, oogt wat kaal zo.

2 likes

Goedemorgen :green_heart:

19 likes

Had denk ik beter in 36 of 38 voor heren gekunt.

2 likes