Tissot only (Deel 1)

Die is lekker…

1 like

Must resist

Must buy :grin:

16 likes

Zal ik je helpen? Ik doe m te koop voor 250 euro… slechts tweemaal gedragen…vandaag en 13 januari

2 likes

Groetjes van zijn broertje :grinning:

19 likes

Gisteren zitten spelen met m’n camera en m’n Tissot V8 chronograaf, quartz. Model
T106.417.16.057.00.
Ik wilde graag iets met groen en/of iets wat een beetje hint naar motorsport. Ik kwam deze tegen maar was niet meteen overtuigd. Maar m’n vrouw haalde stiekem de trekker over en besloot mij ermee te verrassen voor mijn verjaardag. Maakt een horloge extra leuk! Heb wel de standaard zwarte band vervangen voor een Hirsch Lucca, dat doet 'm wel goed.

Benieuwd wat jullie ervan vinden!

26 likes

Wat een mooie foto’s! :watch:

1 like

:ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Bedankt voor je aanbod, maar heb voor nu wat anders op het oog.

1 like

Al jaren roep ik dat de juiste band, en dat is zelden de meegeleverde band, een horloge afmaakt en er “duurder” laat uitzien in de zin van een upgrade.

1 like

In dit geval wat mij betreft wel. Zat 'n wat dunne zwarte geperforeerde band bij. Oogde wat saai en vooral klein bij het vrij grote horloge. Ik had een aantal banden laten aanrukken om te passen, uiteindelijk vond ik deze het mooist qua fit en kleur. Überhaupt een hele mooi band, goed gevuld, mooie kleuring. Erg blij mee!

1 like

Dit horloge heb ik nu al een tijdje en ben er nog steeds erg blij mee. Deze tissot uit 2005 is 40 mm en voor mij perfect. De originele band heb ik verwisseld met deze canvas band. Ik twijfel nog maar denk dat ik binnenkort eens opzoek ga naar dit model met de witte dial!

12 likes

En met mooi vintage FD glas :+1:
Hoort eigenlijk een vintage Japans horloge bij :thinking:

Klopt! Foto’s gemaakt met een FD 50mm 1.4 met een Vivitar macro/teleconverter op een digitale Sony camera. Allemaal oud spul maar in prima conditie, levert nog prima beeld en is leuk om mee te spelen.

3 likes

I like :hugs:
Mijn 50mm/1.4 tijdje geleden verkocht…mooi optiek👌

1 like

:ok_hand:t2::ok_hand:t2:

14 likes

Voor de 65e verjaardag van mijn schoonvader een Tissot PrX Genta. Was verrast door de kwaliteit van het horloge! Alleraardigst, veel value for the money en een fatsoenlijk horloge voor iemand die er eigenlijk niks van weet. Aldus de dealer zijn deze tissots een groot succes.

19 likes

Super gaaf horloge, erg mooi model.
Daar ga je veel plezier van en aan hebben

1 like

Mijn schoonvader gaat er veel plezier van hebben. :wink:

2 likes

Zou ik ook zeggen als dealer :wink:

Succes had nog groter kunnen zijn als ze 'm een maatje kleiner hadden gemaakt. Ik heb zo’n voorgevoel dat je dit model flink op de pre owned markt terug gaat zien.

Felicitaties voor de schoonvader, het is zeker een leuk horloge :+1:t3:

1 like