Tissot only (Deel 1)

Nieuw hoekje van het forum ontdekt :grin: wel een uithoek zo te zien :laughing:

10 likes

Tissot Gentleman Quartz.

Voor mij een mooie everyday.
Sinds een week in huis en niet meer af gegaan.
Heel prettig horloge met de uitstraling die ik zocht.

10 likes

Hele mooie grab & go.

Op struisvogel :sunglasses:

11 likes

och ja, een paar kunststof tandwieltjes wel, en ook een soort cocon die het uurwerk beschermt tegen stof, en eventuele knutselaars :yum:

1 like

:+1: leuk. Heb er zelf nog steeds geen een. :sunglasses:

1 like

Heb deze Autolub nu al bijna 20 jaar, vreemd genoeg draag ik hem echt nooit omdat heel af en toe bij verzetten ineens de stift er uit kan.
Maar af en toe, meestal net als ik denk om eens één of twee Tissots weg te doen komt er juist stiekem weer een coole bij. Afgelopen maand dus ook, en dan komen alle oude kostgangers ook opnieuw ´in beeld´… :shushing_face:

6 likes

Ik heb best wel wat vintage Tissot dus ik zal proberen mijn posts te doseren :sweat_smile:

10 likes

Ah :star_struck: en dan meteen maar een coole Electronic er tegenaan gooien :sunglasses:

1 like

Het is ook wel een van de meer bijzondere die ik heb. :nerd_face:

1 like

Ook een Autolub :thinking:

7 likes

10 likes

Volgens mij zijn er meer dan genoeg mooie Tissots op HF om dit topic tot een van de interessantste en vooral veelzijdiger thema’s te maken. Kom op!! :star_struck::star_struck:

7 likes

Plaatje dan maar van de tweede Tissot die ik kocht, inmiddels alweer een jaar of 5 geleden. Heb hem nog steeds en vandaag om de pols.
Ik houd wel van warme kleuren vandaar dat ik deze prefereer boven de bekende blauwe versie. Nadeel is wel dat de vergulde kast nogal last heeft van bruine aanslag. Eigenlijk moet elk jaar het hele ding uit elkaar om de aanslag goed te kunnen verwijderen. :thinking:

7 likes

Lekkere sunburst hoor :sunglasses:

kan zomaar de jouwe worden :zipper_mouth_face:

10 likes

Blijft schitterend die Tissot ballade cosc👌 lijkt me een topper als daily dresser. Hoe bevalt ie je?

8 likes

Die heb ik net gisteren gekocht hier amper 13 dagen jong :wink:

Dit ; Het grote incoming topic (Deel 2)

7 likes

Dit is ook een mooie van Tissot :yum:

11 likes

Er komen nieuwe versies van: :wink:

2 likes