Tissot opgestuurd naar man van 86 - hij is dolblij

Beste leden,

Ik heb besloten wat horloges te verkopen, zo ook mijn Tissot.
Werd vorige week gebeld door een man van 86 die behoorlijk doof was en alleen mails kon ontvangen en niet versturen. Marktplaats kon hij wel zoeken en daarna bellen, verder niks :-).

Probleem werd het versturen, hij wilde niet vooruit betalen en ik niet verzenden zonder betaling. Uiteindelijk hebben we er een rembours van gemaakt. Beide de helft van de kosten en beide blij.

Vanavond belde hij me dat hij heeeeeel blij is met het horloge en dat het er nog fantastisch uitziet. Dat laatste kan ik beamen, ik ben erg zuinig met mijn spullen. Het was een dag later gekomen vanwege de stroomstoring bij Amsterdam.

Eind goed al goed. Het had heel wat voeten in aarde om met iemand te communiceren die half doof is en alleen mails kan ontvangen…

Maar goed. Ik ben van mijn Tissot af en het mooie klokje heeft een blije nieuwe eigenaar. Nu druk aan het oriënteren op een automaat. Hopelijk verkoop ik de Seiko binnenkort ook… Voorlopig heb ik een Maurice Lacroix op het oog.

37 likes

Leuk verhaal! En chapeau dat je de man niet de lange laan hebt op gestuurd!

1 like

Haha, ja respect voor de ouderen!

Ik vind het wel superknap dat zo’n man op deze wijze nog op zoek is naar een leuk horloge. Ondanks zijn gezonde achterdocht toch zijn vertrouwen gewonnen. En hij was dolblij!
Hij wil zelfs dat ik nog bel zodra ik het geld van PostNL heb ontvangen.

3 likes

Ontzettend tof opgelost! Denk dat veel mensen zullen denken: voor jou 10 anderen.

1 like

Mijn beste,

Leuk.:+1:
Wie goed doet goed ontmoet!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Mooi verhaal.
Ik ben bij ouderen op internet altijd bang dat ze opgelicht worden. Deze man heeft een gezonde dosis skepsis (schrijf je dat zo?) en betaalt alleen onder rembours. Die zal niet snel getild worden!

1 like

Hij vertelde me dat hij al eens getild was…
Ik vertelde hem dat ik hem ook wilde oplichten… kon ie ook nog om lachen :wink:

5 likes

Op Marktplaats kijken, dat doet mn oma van 86 hem niet na! :slight_smile: Leuk verhaal om te lezen.

1 like

Leuk hoor…geeft altijd een zeer goed gevoel om iemand anders blij te maken en wanneer iemand het echt waardeert :thumbsup:

1 like

Heb je top gedaan, respect and :+1:up voor jou

1 like

Mooi verhaal! Naar welke MLC ben je aan het kijken?

Een pontos day date zilver.
Vanavond in het echt bekijken.

Mooie geste…Prima gedaan man!!!

1 like

Mooi verhaal, dankbaarheid siert een mens!

1 like

:ok_hand:

1 like

Dat was een heel mooie daad! :clap: Het kan geen kwaad om je af en toe voor te stellen hoe iemands situatie is en mee te denken om een ander tevreden te stellen. De grenzen geef je natuurlijk zelf aan, maar dit was heel netjes!

1 like

Mooi verhaal, tof. Respect!:slight_smile:

1 like

Die ouwe knakker helemaal blij :smiley:
Top!

1 like

Mooi verhaal. Ook voor mij is er dus als oudere nog wel wat hoop, dat mensen me zullen helpen, indien nodig en wat geduld met me hebben. Dank je wel!

1 like

Hulde aan beide! En een goed verhaal!

1 like