Tissot originaliteit twijfel

Ik wil graag dit deze Tissot aanschaffen heb contact gehad met de verkoper. Hij claimt dat het horloge 100% origineel is, ik twijfel nl. omdat:

http://link.marktplaats.nl/452160195

-Hij meteen een nog flinke extra korting geeft!
-Het horloge op een manier is ingepakt waarop hij origineel niet verkocht wordt!
-En foto 1 vergeleken met de rest van de foto’s, het datumaanduidingsvenster op het
origineel minder diep in de subdial zit dan het aangeboden horloge.
-En de subdials beduidend kleiner zijn dan het origineel!
-En hij, na een aantal confronterende vragen van mijn kant, niks meer van zich laat
horen!

Vind het jammer want ik vind het een mooie forse klok!

Wat zijn jullie meningen!

Lijkt me inderdaad een nepper.

Ik zeg . . . hard wegrennen!

Ik zou het risico niet nemen. Tissot wordt sowieso erg veel nagemaakt, dus ik denk dat je die het beste via een van de bekende fora aan kunt schaffen, of bij een juwelier :wink:

Ik kan het ook niet onderbouwen, maar krijg hier geen goed gevoel bij. Alleen al door de verpakkingswijze en de doos waarin hij staat.

Bij twijfel niet inhalen. En zeker niet via Marktplaats.

Is zeker weten een nepper. Lekker makkelijk overigens dat zijn 1e foto een echte is, waarschijnlijk gewoon van de Tissot site gejat. Dan kan je het mooi vergelijken.

Vergelijk de subdials eens, en in hoeverre die wel/niet tegen de indices aan komen, dan zie je het meteen.

Run forrest!!!

Inderdaad heel hard weg rennen, als je naar het datumvenster kijkt zie je het verschil direct. En zoals we allemaal weten, Mooie foto’s van horloges waarbij het toe over tien is zijn altijd van de fabrikant aangezien dat een internationale afspraak is.

Groet,
Eric

En meld gelijk bij Marktplaats dat het niet aan de haak is… maar of dat helpt?

Mooi ik heb al een mail gestuurd naar deze oplichter! En natuurlijk geen reactie!
Bedankt voor het bevestigen van mijn vermoedens.

Ik heb het ook maar even bij zijn advertentie vermeld B)-