Tissot Power matic 80 Silicium

En nu we toch bezig zijn met onze nieuwe Rado aanwinst ook even dit horloge maar posten. Tussendoro kocht ik ook nog een Tissot power matic 80 Silicium. Dit horloge heeft een gangreserve van 80u zoals het dial aanwijst en hij loopt werkelijk perfect!! Zeer mooi horloge voor eigenlijk weinig geld. Nieuwprijs is 790€ maar daar krijg je bij Tissot toch wel een goed horloge voor! Geen grote naam maar heerlijk en stralend om te dragen!

18 likes

:joy:

2 likes

dat is toch ook zo? Het is geen Patek Philippe. Een Tissot staat toch maar onderaan, jammer maar zo is het toch?

Ik ga deze discussie niet aan.

De gentleman is een mooi ding! Veel plezier ermee :ok_hand:

1 like

Ik vind de Gentleman erg mooi, maar wat mij tegenhoudt (tot nu :innocent:) is de slechte AR in (bijna) iedere Tissot.
Maar misschien verwacht ik teveel voor € 795.

de PRX is mooi, zeker de nieuwe met AP dial!

Wat een prachtig horloge!!! Wat een value for money… en Tissot geen grote naam??? Prachtige heritage wat mij betreft!

1 like

Mooie aanwinst. Prijs/Kwaliteit :+1:t2:
Tissot heeft overigens zeker wel een mooie heritage

Bij de Beijenkorf gekocht?

1 like

Serieus? Is geen Rolex of PF inderdaad maar wel een horloge met een grote geschiedenis wat tot de jaren 80 zijn eigen prima uurwerken maakte.

Dus ook van deze mooie Gentleman genieten, met Tissot kun je gezien worden…

Nee daar vind je momenteel niks meer. ze hebben alles omgelegd en de betere merken die ze hadden hebben ze niet meer. Waarschijnlijk komen deze wel terug.

1 like

Het zijn mooie horloges, zeker de PRX modellen zijn super. Ook de nieuwe chronograaf met een valjoux 7753 in is super maar dit merk is een beetje onder gewaardeerd, net zoals Longines.

1 like

Was dit weekend in de Bijenkorf. Volgens de verkoper aldaar komt de Swatch group niet terug met hun merken (Tissot, Hamilton, Certina en Rado).

2 likes

dan kunnen we daar ook niks meer gaan doen!

Dan in het zuidwesten van Nederland maar naar de Time Store in Leidschendam. Daar werken ook 2 Tissot gecertificeerde horlogemakers.

Vriendelijk personeel. Wel een ramp met parkeren als het druk is. Westfield Mall…