Goedenavond , ik heb een Tissot PR 50 Quartz gezien. Ik heb een dunne pols en de kast van het horloge is niet dik en sluit mooi aan mijn pols.
Niet bij elke juwelier hebben ze Tissot horloge’s , maar waar ze die hebben , hebben ze alleen Quartz en geen Automatic. Weet iemand een bekende winkel in ned. waar ze die misschien wel hebben? En heeft iemand ervaring met een pr50 ? Heb nog nooit een Tissot gehad , lijkt me een goed merk.
Ten eerste je hebt het voornemen om voor een goed horlogemerk te gaan, immers Tissot heeft door de jaren heen bewezen een zeer goede prijs / kwaliteit verhouding te hebben. Ten tweede de Tissot PR 50 serie is een zeer uitgebreide horlogeserie waarbij de nadruk ligt op sportiviteit. De meeste van deze horloges hebben inderdaad een quarts uurwerk, doch de serie PR 50 Automaat heeft zoals de naam al zegt een automatisch uurwerk (ETA kaliber 2824-2) met als referentienummer: T34.1.423.32 Dit is het eerste nummer van een serie van 5 modellen. Winkel adviesprijs € 225,-
Voorts heb ik je een PB gestuurd met een zeer respectabele Tissot-Dealer.
Succes met de aankoop.
Ik heb een Tissot PR50 Chronograph gehad. Ik heb het horloge altijd met plezier gedragen maar was het nu ruim twee jaar toch beu, vooral ook omdat het een quartz horloge is en ik liever iets mechanisch/automatisch wilde hebben. Inmiddels is het horloge verkocht maar ik kijk er met plezier op terug.
Beste Tissot 62
Ik was op zoek na wat er bekend is over de PR 50 maar kon er niets over vinden, lang geleden een rode PR50 asian games 1998 gekocht en onlangs weer terecht gekomen na verhuizingen en opslag.
Gelukkig geen schade door lekkende batterij en klok loopt weer.
Maar vroeg mij toch af of zo,n speciale PR 50 nog extra waarde heeft?