Top resultaat
Alleen nog even op zoek naar een vintage Tissot gesp, weten jullie wat een beetje een tijdcorrecte gesp is? Er mag zelfs nog wel een bandje aan zitten maar dat zal wel onmogelijk te vinden zijn.
Gaaf stuk en mooi horloge, geniet ervan
Eigenlijk dacht ik: deze is af. Maar kreeg een berichtje van @wbcoupe dat er een kast werd aangeboden met een betere bezel dan de mijne. Die kon ik niet laten lopen natuurlijk. Vandaag kwam de kast binnen:
(links de oude bezel nog op het horloge, rechts de nieuwe)
En klik, klak:
Enige wat ik nu nog graag zou willen is een mooie flexible lederen racing strap, ipv deze rare plastic strap. Maar dat heeft nog weinig haast.
Super mooi, nu is hij echt af
Mooi resultaat
Heb jij nog tips voor een lederen rally strap? Als Tissot kenner.
Heeft Hirsch geen mooie leren racing straps🤔
Schitterend en heerlijk om te lezen
Save the Diver!
Prachtige aktie, prachtig resultaat.
Ziet er goed uit zo!
Eigenlijk niet, ben geen fan van rally straps op duikers, vind dit model het mooiste op zij originele stalen band.
Leuk verhaal jongens, leest lekker weg.
Het zaadje was natuurlijk al geplant door @JimSoul en toen ik een berichtje kreeg: ‘volgens mij is dit een PR516 stalen band’, ging het snel. Ebay link openen, voorstel richting verkoper en een bedankje voor de tip richting @wbcoupe.
Eigenlijk geen onderzoek gedaan of het wel een echt bijbehorende is maar hij lag zojuist al in de bus. Hier dan het resultaat en ben benieuwd wat jullie er van vinden.
De oude band:
De nieuwe stalen band:
Wat is de winnaar?
10000% de stalen band! Ziet er goed uit
Staal
Staat hem goed
Ik vind de rubberen band er beter bij passen Wel een prachtig horloge.
Allebei goed. Heb zelf toch een lichte voorkeur voor de tropic. Gewoon af en toe lekker wisselen
Staal staat hem goed👍
Voor mij is de rubber het mooist