Ik ben al even opzoek naar een mooi horloge nu is mijn vraag is de prijs/kwaliteit goed en heeft misschien iemand ervaring met deze klok.
Alvast bedankt
Ik ben al even opzoek naar een mooi horloge nu is mijn vraag is de prijs/kwaliteit goed en heeft misschien iemand ervaring met deze klok.
Alvast bedankt
Ja
Ik twijfel
Troll. Vaker vandaag al!
Ip ban?
Al 7x…van AP look a like naar Steinhart naar Rolex kloon etc…voor E1k
Denk dat Fr3d terug is.
Welcome back.
Troll. Vaker vandaag al!
Ip ban?
Denk ik ook…
Dus als je iets vraagt op dit forum omdat je niet zeker bent wat je moet kopen krijg je van deze reacties amai…
Dus als je iets vraagt op dit forum omdat je niet
zeker bent wat je moet kopen krijg je van deze
reacties amai…
Mijn ervaring is dat als je, naast je eigen voorbereidingen en research, hier gefocuste en gerichte vragen stelt, je prima antwoorden krijgt. Als je met hagel schiet en alles post wat bij je opkomt, is de ontvangst aanmerkelijk koeler. Het komt gewoon te veel voor dat iemand een paar keer langs komt, meer vraagt dan 100 wijzen kunnen beantwoorden & nooit meer terugkomt. Dat alles zonder ook maar een bedankje.
+1
+1
En de kindjes onder ons amuseren zich ook
De mensen wat me echt geholpen hebben ben ik zeer dankbaar en heb ik zeker bedankt!
De mensen wat me echt geholpen hebben ben ik zeer
dankbaar en heb ik zeker bedankt!
Dat is zeker waar,
maar er is nu eenmaal een persoon die onder verschillende gedaanten door het HF heen fietst
zonder te bellen en uiteindelijk maar 2 minuten aan z’n vragen besteed en daarmee goedwillenden een halfuur aan het werk zet om daarop te antwoorden.
dat maakt een beetje paranoïde.
grtz. Gerard
Ik kan het zeker begrijpen dat sommige mensen er veel werk insteken en daar heb ik zeker begrip voor