Tissot PRC 200

Ik schaam me een beetje om bij jullie horlogefanaten (wat ikzelf overigens ook ben) met een quartz horloge aan te komen zetten.
Toch is elke aanwinst leuk om met anderen te delen, dus hier mijn nieuwe Tissot prc 200 die ik voor mn verjaardag heb gekregen. Wees er over 3/4 jaar nog op dit forum, wie weet dat er dan een JLC of Chronoswiss op staat. :wink:

een foto (beetje wazig door de macro-opname, hoewel met een D200 gefotografeerd, ik zal wel een slechte fotograaf zijn :P)

[img]/Users/davidkoster/Desktop/_DSC0727.jpg[img]

Sorry David, maar ik zie geen foto… :frowning:
Met een Tissot PRC 200 is overigens niets mis. Mooi horloge, kwalitatief prima. Bovendien lopen er hier ook genoeg quartz-liefhebbers rond.

kzieniks

Los van dat je het eigenlijk zo had moeten doen:

Kun je geen links direct vanaf je PC plaatsen, het is via internet immers niet mogelijk direct verbinding met je PC te maken. Je zult je foto’s eerst in een online fotoalbum moeten zetten en dán ernaartoe linken.

Toch gefeliciteerd met je verjaardag… en je aanwinst!

Groeten,

Stefan

kijk even op Forum FAQ en gebruik photobucket; dat werkt prima

Mijn beste,

Proficiat met dit fantastische horloge.

Niks mis mee met zo’n prachtige quarts. Ik gebruik dit horloge als ijkpunt voor het regelmatig gelijkzetten van mijn mechanische horloges, en natuurlijk als mijn ultieme vakantiehorloge, 20 atmosfeer geeft toch een veilig gevoel.
Veel succes ermee (tu)

Orologio Signaturis Temporis

welkom op het forum, en de prc 200 chronograaf is een aardig horloge ! zou hem zelf nooit kopen voor het bedrag van +/- 300 euro omdat er zat leuk mechanisch spul te koop is rrond die prijs. Maar als dat je niet boeit heb je best een leuk horloge met een goede afwerking te pakken.

Hallo David, gefeliciteerd met je horloge (en verjaardag). En welkom op dit forum. Ik vind het een mooi horloge, het is een mooi geschenk, niet waar?

Groeten, Tom V.

bedankt voor de reacties iedereen :smiley: nouja de foto is al door Tissot62 geleverd, dus ik ga geen moeite meer doen om de mijne erop te zetten. (over paar dagen misschien:P)

idd mechanisch is nog iets leuker dan quartz, maar ik heb m dan ook gekregen he :wink:

groeten,

David

ps ben al tijdje op het forum hoor :wink:

david Schreef:

ps ben al tijdje op het forum hoor

Oeps…:frowning: