Hallo,
Heeft iemand ervaring met de Tissot PRC 200?
Of echte foto’s / wristshots ?
Via google, flickr, … heb ik nog bijna geen foto’s gevonden van dit horloge met -bruine- band.
Groetjes,
Wouter
Hallo,
Heeft iemand ervaring met de Tissot PRC 200?
Of echte foto’s / wristshots ?
Via google, flickr, … heb ik nog bijna geen foto’s gevonden van dit horloge met -bruine- band.
Groetjes,
Wouter
Hoi Wouter,
Ik heb zelf de zwarte met stalen band en ben er erg blij mee…
Heel net horloge voor de prijs
Gr, Pierre
Mijn beste,
Ik heb dit horloge en ik moet zeggen, het is een fantastisch horloge.
Door het quarts uurwerk loopt het horloge zeer secuur (+ 1/10 sec. 24 uur). Het heeft een geschroefde kroon en is waterresistent tot 20 atm. De chronofunctie meet de minuten, seconden en tienden van seconden. Voorts oogt dit horloge bijzonder fraai, met name de zijkant met z’n gedraaide ringen, afwisselend mat en hoogglans, spreekt mij erg aan.
In de afgelopen anderhalf jaar dat ik deze PRC200 heb gedragen, heb ik er geen enkel negatief aspect over kunnen signaleren.
Succes met je eventuele aankoop!!
Orologio Signaturis Temporis.
Mijn beste,
Ik heb dit horloge en ik moet zeggen, het is een
fantastisch horloge.
Door het quarts uurwerk loopt het horloge zeer
secuur (+ 1/10 sec. 24 uur). Het heeft een
geschroefde kroon en is waterresistent tot 20 atm.
De chronofunctie meet de minuten, seconden en
tienden van seconden. Voorts oogt dit horloge
bijzonder fraai, met name de zijkant met z’n
gedraaide ringen, afwisselend mat en hoogglans,
spreekt mij erg aan.
In de afgelopen anderhalf jaar dat ik deze PRC200
heb gedragen, heb ik er geen enkel negatief aspect
over kunnen signaleren.Succes met je eventuele aankoop!!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IB3EAOK3.jpg
Deze staat ook op mijn wishlist. Met Tissot heb ik nooit problemen gehad en het merk geeft je ook altijd veel waar voor je geld. En eigenlijk vind ik dat ik wel weer een nieuwe aanwinst heb verdient.
Mijn beste Dreski,
Dat vind ik ook!!
Na je debacle met het ‘Zodiac’ horloge is het weer tijd voor:
zoeken, spitten, gluren, mailen, bellen, bieden en meer van dat soort vertier.
Het vertier welke ons doet beseffen dat de aanschaf van een nieuw horloge veel meer is dan de simpele oogst van een aankoop.
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!
Beste Wouter,
Ook ik heb de PRC200 en voor mij was dat de start van de verzameling. Dus er staat je nog wat te wachten ;).
Het leuke van dit horloge is dat hij zowel sportieve als dresswatch trekjes heeft. Je kunt hem dus altijd dragen. Gewoon een fijn horloge voor een prima prijs.
Het enige probleem wat ik er nu mee heb… er moet een nieuw batterijte in.
Hieronder de enige goede foto die ik heb.
Michel
Bij deze een foto van mijn PRC 200.
Ben er zeer tevreden over.
Alleen het verstellen van de leder band bij het omdoen
vind ik een beetje lastig.
Veel succes met zoeken .
http://www.mijnalbum.nl/Foto-I4GL8DBH.jpg
De Tissot PRC-200 is vrij doornsee: een standaard kast, standaard band, standaard vouwsluiting, standaard ETA uurwerkje… Niets mis mee - en zeker net afgewerkt.
Belangrijker is de prijs die je ervoor betaalt. Retail kost deze zo’n 295 Euro (Bijvoorbeeld bij Siebel) Dat is deze eigenlijk niet waard. Daarvoor is het té doorsnee. Kun je hem daarentegen voor 200 krijgen, bijvoorbeeld online, dan is het best een goede koop.
Ze maken ze overigens ook met een zwarte wijzerplaat en optioneel met stalen band.
“Belangrijker is de prijs die je ervoor betaalt. Retail kost deze zo’n 295 Euro (Bijvoorbeeld bij Siebel) Dat is deze eigenlijk niet waard.”
Daar zijn de meningen denk ik over verdeeld. Alhoewel ik niet de retailprijs ga betalen denk ik dat het wel een zeer faire prijs is.
Voor bepaalde horloges is het het ‘waard’ om (om en nabij) retail te betalen. Bijvoorbeeld wanneer het type zeer exclusief is, of moeilijk verkrijgbaar. (Denk Rolex Daytona) Of wanneer de dealer uitstekende service bied.
Deze Tissot is daarentegen zó doorsnee en zó makkelijk verkrijgbaar in het grijze circuit… dat het het niet ‘waard’ is om deze retailprijs te betalen.
Hetzelfde zie je bij bijvoorbeeld Seiko – de retailprijzen zijn schrikbarend hoog ten opzichte van de werkelijke straatprijzen.
Wanneer je dit exacte model signaleert in het grijze circuit hoop ik dat je me tipt. Ik heb hem tot nu toe alleen nog maar 10% goedkoper gezien.
Beste bjornkeizers,
Dit horloge koop je nergens online voor Euro 200,00
Niet bij watchub en ook niet in Amerika.
Groet,
jan
nt
Hallo,
Alvast bedankt voor de vele reacties en de foto’s.
Ivm de prijs. Hier in belgie heb ik hem retail gezien in de winkel voor 315 EUR. Op internet goedkoper, maar wel nog niet zo laag als 200 EUR.
Op zich vind ik de prijs wel ok. Hoewel het me nog niet volledig duidelijk is waar Tissot zich positioneert in de horlogemarkt.
Tevens ben ik het eens met een reactie hier boven. Dit horloge heeft zowel wat sportieve als klassieke trekjes. De ringen langs de zijkant (moeilijk zichtbaar op foto), hoefden voor mij persoonlijk niet, maar op zich niet storend.
Groetjes,
Wouter
Hallo Wouter,
Ook ik bezit dit horloge. Was destijds het eerste ‘echte’ horloge wat ik kocht. Ben er nog steed erg blij mee.
http://picasaweb.google.nl/bosber/Horloges?authkey=ZvhvYYlUu4A#5159732368849261410
Veel succes met je zoektocht.
Groet,
Bert
Beste wouter,
Ik bezit ook een PRC 200, net zoals de jouwe, hoewel ik hem pas 1 maand in mijn bezit heb, heb ik er al veel plezier aan beleefd.
Het is inderdaad een sportief en gekleed horloge, leverde me al veel complimenten op ( wellicht 15 mensen gaven een opmerking over het horloge, in de positieve zin dan wel te verstaan!)
De ringen aan de zijkant had ik bij een eerste bezoek aan de juwelier ook opgemerkt en vond deze niet zo speciaal. Achteraf gezien is het een leuke en subtiele manier om de kast te breken. Ik ben iedere ochtend blij mijn prc te kunnen sluiten rond de pols!
Hopelijk voor u hetzelfde binnenkort…
Wanneer je dit exacte model signaleert in het
grijze circuit hoop ik dat je me tipt. Ik heb hem
tot nu toe alleen nog maar 10% goedkoper gezien.
Als je hem in de UK koopt ben je aanzienlijk goedkoper uit. Bijvoorbeeld via http://www.watchshopuk.com/gents-tissot-prc200-watch-t17151632-p17185.html
Heb zelf helaas geen ervaring met de betreffende winkel, maar omgerekend betaal je hier slechts ca. 215 euro.
Als iemand ervaring heeft met deze shop, of een beter adres weet, dan hoor ik het graag!
Ik heb precies dezelfde Tissot hier liggen, moet enkel een nieuwe batterij in…
Ik draag hem niet meer. Mag weg voor € 240.
Graag afhalen.
12 jaar later…
Ja, maar toch…
Misschien nog ergens een liefhebber. Anders ligt die hier in een laatje.