Tissot prs 516 automatic

Dag allemaal, op zoek zijnde naar een specifiek horloge bracht google mij hier op het horlogeforum en specifieker op de verkoopafdeling. Ik kan echter niet reageren op een advertentie, omdat ik nog te “nieuw” ben. De vraag is dus of iemand dat voor mij zou kunnen doen, of me in contact zou kunnen brengen met de verkoper :-). Beetje rare vraag overigens, maar ik hoop duidelijk genoeg. Betreft het horloge in het onderwerp.
Alvast bedankt :+1:

1 like

kijk in het Horlogemarkt gedeelte …

Geregeld! Heb hem een pb gestuurd met een screenshot van dit topic.

2 likes

Dankjewel man!

1 like

Het ging om de automaat van @berdski toch?

Yep!

1 like

Te goed voor deze wereld! Liefde voor jou :kissing_heart:

1 like

Haha!

1 like

haha!

1 like

Group hug :hugging:

Nee even niet, jongens. Ik heb hoofdpijn.:wink:

Welkom op Horlogeforum trouwens, @TissotSinger! En succes met het vinden van je PRS516!
Heb er ook een. Fijne klok en ziet er (vind ik dan) erg goed uit!

1 like

Heel veel plezier @TissotSinger , en succes met de PRS , mooi horloge!
Ik heb net het kleine broertje ervan opgepikt hier op het HF , de PRC200

Dank maar ik heb hem nog niet he :-). Ik heb zelf een meistersinger no1 maar ik wil graag nog een sportief horloge “ernaast”.

Vandaar tissotsinger :smile:
Prachtig die Meistersingers , foto !

Juist! Ik zal eens kijken of ik een foto op het forum krijg… Even uitzoeken hoe het werkt hier!

in het reageer gedeelte zie je een rijtje grijze icoontjes , pijltje omhoog is voor uploaden.
copy plak naar het reageer gedeelte werkt ook.

Alstublieft, een foto van mijn meistersinger :-). Liep er al een jaar omheen te draaien. Tot ik besloot dat als ik hem na een jaar nog steeds mooi vond, het waarschijnlijk geen verkeerde aankoop zou zijn.

6 likes

Is zeker een goede aankoop , klassieke dresser , lekker houden.
Dankjewel voor de foto , een topic zonder foto’s is geen topic :relieved:

Ja regelmatig, dat mensen aan me vragen of mijn horloge wel goed loopt, of er een wijzer afgevallen is, en/of hoe ik überhaupt de tijd aflees :slight_smile:

1 like

:joy:

De tijd aflezen is maar een secundaire functie in mijn ogen , ik kijk al de hele dag naar mijn Tag heuer en besef nu pas dat het de 25ste is vandaag en ongeveer 8uur s’avonds :grin:

2 likes