Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: Tissot PRS516 oftewel T1004171105100
Serie T-sport
Diameter: 42 mm
Leeftijd: 30-8-2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 30-8-2019 (eerste eigenaar)
Factuur en/of certificaat: factuur aanwezig : ingevulde garantiekaart meegeleverd
Originele doos en/of eventuele accessoires: originele Tisso doos met sleeve
Verzendkosten of afgehaald: in overleg is veel mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): gebruikt (daar heb ik hem ook voor gekocht). An sich enige gebruikssporen, met name op de band. Op de achterdeksel/caseback zitten sporen van een overenthousuaste poging tot een vatterijwissel. Op de achterzijde van de lugs enkele sporen van bandwissel. Aan de hoeken van de lugs ook wel wat zichtbaar. Allemaal niet storend (en wellicht niet eens zichtbaar…) bij het dragen.
Soort uurwerk en kaliber: Quartz , ETA G10.212 met een relatief recente (ergens na de zomer volgens mij) batterijwissel
Vraagprijs: € 395
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object.
![20250112_131853|666x500]
Dit horloge dus te koop aangeboden. Geen interesse in (in)ruil omdat het onwaarschijnlijk is dat het eventuele aanbod aansluit bij waar ik heen wil… wil je toch een poging doen, dan zoek ik een mooi zwart horloge, richting GS of Omega Seamaster/Speedmaster/AT. Breitling is ook een optie. Uiteraard met cash-up van mijn kant.
Maar daar ga ik niet van uit, dus terug naar de verkoop.
Deze fraaie Tissot (houden is ook nog een optie…) met een zeer solide bracelet en solid end links. De sluiting van de band is mooi weggewerkt in de band.
Verder is er sprake van zogeheten zwevende indices, die aan het saffierglas zitten. Dit geeft een bijzondere blik, van opzij. Zie foto’s.
De chronograafwijzers zijn allen geel, net als de accenten op de pushers en een deel van de typeaanduiding. Zeer subtiel allemaal maar voldoende om de uitstraling te benadrukken.
De wijzerplaat is bewerkt met horizontale strepen en de subdails zijn effen zwart.
De chronograaf werkt naar behoren en reset mooi bovenaan. Mocht dit toch niet zo zijn, dan is het met dit uurwerk zeer makkelijk juist in te stellen.
In overleg is het, indien gewenst, mogelijk om de volgende zwarte leren band mee te leveren:
Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht.
Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.