Ik was ook op zoek naar de Tissot PRS516 heritage in het blauw, maar dat is niet simpel of erg kostbaar. Nu ze niet meer bij Tissot zelf leverbaar zijn (EU) schijnt de vraag enorm toe te nemen
Ik begreep van 1 juwelier dat die zelf witte exemplaren op bestelling ombouwt naar blauw! Voor mij geen optie, ik hoef geen klok waaraan is gesleuteld, hoe vakkundig dan ook.
Dus heb je zoiets liggen en er vanaf willen, grijp dan nu je kans zou ik zeggen. Het betreft kennelijk vooral de T071.430.11.041.00
Worden ze dan toch, echt gewaardeerd gelukkig!! Zijn echt topklokken!! Ik heb hem zelf in het zwart, wat ook erg mooi is, maar een blauwe is natuurlijk de top!!
Vandaag in Belgie ( Geel ) bij Juwelier Franz Huybrechts een mail gestuurd voor deze tissot pr 516 heritage nieuw kwam met staal band voor 645€
Er kwam een korting op van 20% en maar 1 stuk op stock hadden
Weet niet of deze prijs ook nog met korting goedkoop is
Slechts 9, wil het dozijn graag volmaken
Ik was benieuwd of deze webshop ze echt heeft, maar denk het dus niet. Als hij al niet eens reageert op e-mail.
Op zelfde adres zit een IT-bedrijf en CV installatiebedrijf. Sure. Lijkt me een risico om daar iets te bestellen en gelijk betalen.