Tissot PRS516 heritage blauw is hot

Ik was ook op zoek naar de Tissot PRS516 heritage in het blauw, maar dat is niet simpel of erg kostbaar. Nu ze niet meer bij Tissot zelf leverbaar zijn (EU) schijnt de vraag enorm toe te nemen :smile:
Ik begreep van 1 juwelier dat die zelf witte exemplaren op bestelling ombouwt naar blauw! Voor mij geen optie, ik hoef geen klok waaraan is gesleuteld, hoe vakkundig dan ook.

Dus heb je zoiets liggen en er vanaf willen, grijp dan nu je kans zou ik zeggen. Het betreft kennelijk vooral de T071.430.11.041.00

5 likes

Ook de vintage PR516 met blauwe wijzerplaat is daardoor niet aan te slepen, omdat men uitwijkt dus sla uw slag :wink:

Maar dan zonder de ‘S’. Dus ‘PR516 Heritage’. Anders krijg je zoiets:

Zou trouwens zelf niet zo’n moeite hebben met een ‘omgebouwde’; mits vakkundig gedaan.

Worden ze dan toch, echt gewaardeerd gelukkig!! Zijn echt topklokken!! Ik heb hem zelf in het zwart, wat ook erg mooi is, maar een blauwe is natuurlijk de top!!

1 like

Er staat er hier nog een op ebay:

Wel in de VS, dus houd rekening met invoerrechten en verzending. :sunglasses:

Ik heb zo’n mooie blauwe als eerste echte horloge gekocht. Ben er nog steeds zeer blij mee dus verkopen zit er niet direct in vrees ik.

Ach, is een leuke wetenschap dat je nu een collectors horloge bezit :smile:

Vandaag in Belgie ( Geel ) bij Juwelier Franz Huybrechts een mail gestuurd voor deze tissot pr 516 heritage nieuw kwam met staal band voor 645€
Er kwam een korting op van 20% en maar 1 stuk op stock hadden
Weet niet of deze prijs ook nog met korting goedkoop is

https://www.horlogewinkel.eu/webwinkel/horloges-uit-voorraad/tissot-horloges-nieuwe-collectie-horloges/tissot-heritage-pr-516-u-auto-brc-q-blu-indici/

Ik had die Horlogewinkel.nl een mail gestuurd of die 3 in voorraad nu klopte, nog geen antwoord…

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Slechts 9, wil het dozijn graag volmaken :smile:
Ik was benieuwd of deze webshop ze echt heeft, maar denk het dus niet. Als hij al niet eens reageert op e-mail.
Op zelfde adres zit een IT-bedrijf en CV installatiebedrijf. Sure. Lijkt me een risico om daar iets te bestellen en gelijk betalen.