Leuk artikel van Thomas over de nieuwe Tissot PRX Forged Carbon, toffe release! De PRX is echt een succesvol model, en met dit soort alternatieven zal de populariteit zeker niet minder worden, doen ze goed!
Vond de referentie naar de Zenith Defy wel terecht van Thomas - begint wel een copycat te worden van allerlei succesvolle modellen (e.g. Royal Oak, Zenith Defy). Beter goed gejat, dan slecht bedacht…
Zat van deze Carbon Prx net filmpjes te zoeken op YouTube. Alleen nog geen goed hands on filmpje gevonden…
Best een gaaf model! Alleen zou wel een leuke gekleurde strap er aan willen. Bijv rood of blauw zoiets. Anders is het geheel wel erg zwart en sober
Ik heb paar maanden terug de 40mm (of is het 41mm?) gepast en ik vond het PRX model lomp. Kleinere versie ben ik nog niet tegengekomen. Grote nadeel voor mij is hier echt de geïntegreerde bracelet.
Eigenlijk beide punten zijn bij mij van toepassing.
De kast heeft m.i. best grote lug 2 lug maat. Anderzijds inderdaad de beperkte mogelijkheid om banden te wisselen. Zou best een de kleinere variant willen passen, ben deze alleen tot heden niet ergens tegengekomen.