Tissot PRX grendizer

Hoi allemaal,

Ik zag deze tissot toevallig voorbij komen en vroeg mij af of dit model een beetje degelijk is? Ik vind het nog een aardige smak geld voor een horloge maar persoonlijk vind ik deze wel cool.
https://www.tissotwatches.com/nl-nl/t1374071104102.html

Alvast bedankt voot jullie hulp!

4 likes

Nou ja… hierbij hoef je je niet af te vragen of deze degelijk is.
Dat is hij.
Heb je je verdiept in het verschijnsel PRX?
De andere wijzerplaten zijn iets voordeliger, een beetje maar.
Ik heb een andere uitvoering en vind het geweldig.

3 likes

Bijzonder cool!

2 likes

Als je een 40mm horloge goed kan hebben, draagt een PRX heel goed natuurlijk. De dial is niet mijn smaak (ik ken het ook niet) en ik prefereer de 35mm, maar hij is wel bruut met die lume op de dial. Gaaf ding hoor!

Ik heb zelf een 35mm PRX omgehad en ik vind het echt een kwalitatief goed horloge

Ik heb inderdaad ook wel de andere wijzerplaten gezien. Maar aangezien ik zelf best wel een nerd ben vond ik dat deze dat wel op een subtiele manier overbracht.

1 like

Top bedankt voor de info, tissot is natuurlijk ook gewoon een bekende naam in de horloge wereld. Maar voordat ik 900€ neerleg wou ik toch graag even kijken wat de meningen van de experts zijn

Ga vooral eventjes passen. Een PRX ligt bij best veel juweliers in de winkel. Als ie mooi staat en voldoet aan de verwachting, kun je deze lekker bestellen!

Ik heb een juwelier hier in enschede gemaild die ook tissot dealer is. Die heeft hem ook besteld dus daar kan ik hem dan ook passen

2 likes

Zoizo dat het een degelijk horloge is en de prijs is niet zo overdreven hoor :wink:

1 like