Tissot PRX keuze maken

Goeiemorgen! wat vinden we van Tissot PRX?ik kan geen keuze maken tussen de Chrono en de normale dus ik ga nog is na de tijd nemen om ze is ergens te gaan passen groetjes!

5 likes

Met een poll wordt het wat inzichtelijker.

• Chrono
  • Groen

0 stemmers

Ik vind zelf de chrono mooier maar de datum is niet te doen voor mij. Dus zou voor de groene gaaan.

2 likes

Doe eens gek, Jampie, en koop ze beide.

(Behalve de band, lijken ze totaal niet op elkaar)

2 likes

Ik heb momenteel 3 PRXen, maar nog geen chrono. Die komt er nog wel een keer, erg tof vind ik. Persoonlijk zou ik dus voor de chrono kiezen!

1 like

Ik zou ze eerst ff ergens passen, want de Chrono is behoorlijk wat groter/dikker dan de gewone PRX (quartz/Powermatic).

2 likes

De chrono ziet er wel goed uit!!
Eigenljjk zijn ze allemaal tof.
Ik zit zelf ook in een twijfel.
Ik zou de automaat wel willen en nog een quartz (voor de leuke kleur) en die chrono is eigenlijk ook wel leuk! :rofl::rofl:.
Ik ben bang dat het er 3 gaan worden… :wink:

1 like

mijn collectie is begonnen met chrono’s,
maar naarmate de collectie groeide heb ik een voorliefde voor traditionele horloge gekregen,
persoonlijk vindt ik deze beter aflezen dan chrono’s,
maar wegdoen doe ik ze niet, altijd leuk ze toch nog eens te dragen :blush:

1 like

Idd,zonder die vreemde scheve datum zou dit een hit zijn,why :thinking:

1 like

Ik zou voor deze zijn gegaan ondanks dat het een quartz is(als deze nog verkrijgbaar was althans)

5 likes

Groen was het voor mij niet.

1 like

Het groen is idd een moeilijke kleur; zowieso passen. De PRX is op mijn radar gekomen nadat ik het om iemands pols zag. Rond mijn pols vond ik er plots niets meer aan.

2 likes

Afhankelijk van je polsmaat gaat passen je over de streep helpen. De chrono is echt fors. Die moet je kunnen hebben. Verder vind ik 'm super mooi en als je de pols ervoor hebt, zou ik zeker voor de chrono gaan.

1 like

Ik zou een groene nemen (of evt wachten en kijken of er een ‘Tiffany Blue’ Powermatic komt).

De PRX (ik heb een blauwe Powermatic) heeft m.i. een mooie balans gevonden tussen ‘sportief’ en ‘net’, met een dikke knipoog naar de jaren 70 en de huidige stalen geïntegreerde sporthorloges trend/hype.

Met de chrono slaat deze wat mij betreft net teveel door naar net iets te ‘dik’ en te ‘sportief’. Ook qua value, voor de 500 - 600 waar je een Powermatic op de kop kan tikken is het een super deal, voor de 1.500 - 1.700 (?) wat een chrono moet kosten wordt het ineens toch een wat ‘serieuzere’ aankoop.

2 likes

Hé een @GiveMeYourDough prx versie, doe toch maar de chrono bij gelijke grote.

2 likes

Die chrono kost 1600 ballen, daar koop je zowat 3 niet chrono’s voor

1 like

Ik heb de chrono’s allebei gepast, maar vind ze veel te duur. Wat mij betreft zit daar een premium op van €900. Daarnaast vond ik ze simpelweg irl niet mooi.

Best jammer want 42mm is voor mij een perfecte maat.

1 like

Ik heb de groene liggen en die mag voor een nette prijs van eigenaar wisselen, dus ik stem voor die :innocent:

2 likes

Haha idd. Wel een ander stijltje maar mooi gedaan :ok_hand:t3:

2 likes

Vind de chrono erg mooi maar denk dat je uit de gewone Powermatic net zoveel plezier kan halen! Plus je houdt nog wat over :smiley:

1 like