Tissot Prx met Fluted bezel, wat denken we ervan?

Wat vinden we hiervan :eyes:
Persoonlijk vind ik de prx sowieso al een mooi ding, en in deze uitvoering waanzinnig :heart_eyes:

Heb alleen het idee dat met een winkelprijs van €1995 het een beetje teveel van 't goede is :thinking:

23 likes

Mooi ding net te duur…

Waardoor zou dat komen? Is de bezel van 18kt massief goud?

Edit: de bezel is inderdaad 18kt. Dat zorgt voor een meerprijs van € 1225,-.

2 likes

Prix Ridicule Xtraordinaire

27 likes

Gaaf ding! Prijs door de helft en ik koop m!

1 like

Schitterend en hard aan 't twijfelen om hem toe te voegen aan de collectie.

1 like

Bezel is 18k massief rosé goud

2 likes

Afgezien van of het je smaak is, is het prijsverschil in vergelijking met een Tissot Gentleman met 18k gouden bezel wel heel erg groot. Die gaat van +/- 800 voor staal naar 1400 euro met 18k gouden bezel, en de PRX van +/- 600 naar 2000. Onverklaarbaar.

8 likes

Is idd niet in verhouding…

1 like

VC meets DJ - too obvious.

Is er een markt voor een T/T Tissot van 2K? Het zal ongetwijfeld. :neutral_face:

1 like

Volgens mij meer OQ meets OQ.

Maar los van de geleende elementen vind ik hem er wel goed uitzien. :+1:

5 likes

Echt prachtig, maar de prijs is best hoog, zal mede komen door de populariteit van de gewone prx.

Ik denk niet dat het storm zal lopen maar animo zal er best zijn, al vind ik dit gewoon een brutale prijs van Tissot. Mooi merk, ik heb er een aantal en het waren mijn eerste “Zwitsers” maar voor deze prijzen laat ik ze liggen.

2 likes

Dat vraag ik mij af: ze zullen in het begin echt goed verkocht zijn, of dat nu nog het geval is zou ik niet weten als ik zie hoeveel er te koop worden aangeboden op de 2e hands markt.
Het is sowieso een mooi model, grote probleem is toch wel de grote zoals ik van verschillende heb gehoord.

Dit model is zeker de mooiste maar geen €2000 mooi

Klopt staan er veel en inderdaad vaak door dat mensen de maat te groot vinden.

Een fluted bezel? Helemaal flut. Echt ik vind het helemaal niks.
(op geen enkel horloge)

1 like

:frowning:

5 likes

Misschien is de marketing van Tissot van het padje…Zie afbeelding :wink:

5 likes

Tof ding hoor :ok_hand:t4: Heeft er iemand nog wat specs, beetje lui om zelf te zoeken :woozy_face:

Vind het er ook wel erg mooi uitzien, heb zelf de Gentleman 18k maar vind het qua prijs ook niet in verhouding