Ik wil de 38mm wel eens proberen.
Zullen we er een fiffer van maken?
Ik wil de 38mm wel eens proberen.
Zullen we er een fiffer van maken?
Handje omhoog steken doet
Kan. Betaal ik de helft.
De rest betalen jullie .
Gaat horloge lekker rond en na afloop eindigt deze in mijn kist.
Hahahaha goeie
Ik kende hem nog niet (en in de aanbieding voor de liefhebber):
Als deze ook een bracelet had gestaan dan is het 100 punten…
Nu wint de titanium het puur op de aanwezigheid van een bracelet .
Heel gaaf
Ik heb dus zaterdag geleerd dat een bracelet van damascusstaal het horloge waarschijnlijk in een andere prijsklasse zou brengen.
Ik vind puur op looks de titanium mooier. Vraag me af of je een “gewone” prx bracelet op de damascusplaat zou kunnen zetten.
Geen idee. Denk t wel.
Maar de sfeer is volkomen anders en dus denk ik niet mooi…
Snap dat de kosten hoog zijn met een Damascus braclet.
Wie weet prx overstijgende… al had ik het als Tissot zijnde gewoon gedaan… omdat het kan…
Ik spook zakelijk ook soms de meest ondoordachte of zelf domme dingen uit.
De eerste x is minnen…daarna verbreed je je markt en ga je met die eerst zo domme impulsieve beslissingen plussen.
Dus…Tissot, niet nadenken maar doen.
Eerste serie is minnen…daarna heb je een nieuwe markt te pakken en ga je plussen.
Of Tissot moet het gewoon voor ons doen. Gewoon omdat.
Vandaag de prx 40 na een hele poos de 35 van @Mozaiek te hebben gedragen wilde ik toch weer de 40 ![]()
Ik wil binnenkort de collectie uitbreiden met een PRX Quartz, en mogelijk ook meteen een 35mm PRX Quartz voor m’n vriendin kopen.
Nu las ik op Google wat dingen wat reacties over haperende uurwerken, en dat er vanuit Tissot nogal eens moeilijk werd gedaan of überhaupt niet werd gereageerd.
Hoe zijn de ervaringen hier met de PRX Quartz, en de aftersales in geval dat?
Diverse quartz prxen gehad (en nog eentje in bezit), geen last gehad van problemen met het uurwerk. Liepen en lopen mooi conform spec!
Heb er al jaren eentje … heeft heel wat te voortduren maar toont 0 problemen.
Bedankt voor de reacties. Komende zaterdag gaan we eens kijken. Wie weet dan binnenkort 2 (of 3) NA’s. 2 voor mijn vriendin en mij (beide PRX), en nog een voor mezelf die ik nog even geheim houdt.