Tissot PRX only

Bij Olfert een set met lederband voor hetzelfde geld dan zonder de lederband --> https://www.olfert-co.de/tissot-t-classic-prx-powermatic-80-set--lederband-blau


Foto’s van gisterenavond. De groentinten zijn waanzinnig

12 likes

Gaaf in groen zeg! Kleur is dieper door de zon dan de blauwe variant die ik zelf heb.

1 like

Kon het ook niet laten. Het mooiste horloge design van de laatste jaren, het contrast van alle geometrische vlakken met daarboven de tonneau vorm van de kast en daar weer bovenop de perfecte cirkel van de gepolijste bezel, ik kan mijn ogen er niet vanaf houden. De dial is schitterend door de combinatie van het reliëf en het subtiele sunburst effect. En om het af te maken nog de geweldige band, hoe het licht daar telkens anders op valt, heerlijk gewoon.

17 likes

9 likes

Ook hier een PRX aangeschaft.

35MM ice blue.
Heerlijk ding voor het geld!

10 likes

Amen! Sluit ik me helemaal bij aan. Veel plezier ervan!!

De prx blijft toch in mijn hoofd spoken, aankomend weekend maar eens de 35 mm passen.
Het 40 mm model al eens gepast maar te groot naar mijn mening.
We gaan het zien :slight_smile:

4 likes

Kan een PRX alleen maar aanraden, heb er inmiddels 2 (wel 40mm), Quartz en Powermatic80.

6 likes

Er moet hier een 38 mm van komen. De 35 is voor mij te klein (17mm pols) en 40 kan net. Heb wel de 40mm

6 likes

elf heb ik ook 17 cm pols, maar vind de 40 toch te groot…
Dit komt door de band en kastvorm.
Zelf vind ik kleinere horloges gaaf, dus denk dat de 34 mm mij goed zal bevallen.
Dit is even ervaren natuurlijk :slight_smile:
Nu al zin om te passen!

1 like

afbeelding

5 likes

40 is echt veuls te groot voor een 17cm pols als je het mij vraagt… Ik draag de 35mm op een 18,5cm en dat valt echt heel mooi omdat je de curve van de band dan tenminste ziet. En dat is bij dit model wel een must.

7 likes

Afgelopen weekend de 35 mm gepast, naar mijn mening kan ik die veel beter hebben dan de 40 mm.
Hier wat fotos van de 35 mm modellen:


Ik had graag de donkerblauwe plaat in het echt gezien maar die hadden zo momenteel niet…
Na het passen van de 35 mm denk ik dat deze er binnenkort maar moet komen.
Hier nog een foto van toen ik de 40 mm gepast heb van een vriend:

4 likes

Staat zeker mooi 35mm! Heb zelf een pols van 19,5cm dus dan is een 40mm qua pas maat mooier vind ik. De wijzerplaat van de 40mm vind ik persoonlijk wel mooier dan die van de 35mm.

afbeelding

Als ze nu nog een 38mm PRX uitbrengen is iedereen tevreden denk ik. :grin:

3 likes

Helemaal met je eens, maar ik heb een pols van 17,5 en dan vind ik de 35 mm mooier.
Maar de plaat van de 40 mm is inderdaad mooier!

2 likes

Het verbaasde me wel dat de prijzen van 35mm en 40mm gelijk zijn. En de gouden 100 euro duurder!

1 like

Jaa dat vond ik ook best appart moet ik zeggen…

Mwuah valt toch reuze mee, een 40mm op een 17.5cm pols.

4 likes

Het kan, maar ik vind de 35 mm dan mooier thats all.

3 likes