Tissot PRX only

Blijf ik toch nog steeds voor de 35 gaan…

Even duur om te maken vermoed ik, dus zo gek niet.

Ook niet raar, het is staal met een extra PVD coating

Je mist de flow van de band en dat is nu net een van de charmes van het PRX model.

3 likes

De 35mm past prima, nu heb ik ook een kinderpolsje van 16,5 cm. En natuurlijk in fout goud, omdat het kan (en ik moet zeggen, het is netjes gedaan, het is geen kermis niveau).

4 likes

Dat geldt niet alleen voor de PRX, maar voor de meeste horloges.
Helaas denkt de grote meerderheid dat ‘groot beter is’…

4 likes

Ik heb bij de juwelier zowel de 40 als de 35mm gepast, 17.5cm pols. Beiden passen goed. Maar ben uiteindelijk voor de 35mm gegaan vanwege de sunburst en omdat de doublé sowieso wat meer opvalt. Verder sluit ik me aan dat bij de 35mm de geïntegreerde band wat beter tot uiting komt. Less is more :grin:

9 likes

Ik heb nu 2 PRXen gespot in korte tijd, ze vallen lekker op.

Ik krijg er ook wel zin in, eerlijk gezegd.

2 likes

Ik zou alleen een schakel erbij doen. Ziet er nu iets te strak uit

35 was bij mij echt te klein… Dat zei die meneer van de winkel mij ook en dat terwijl ik 17cm polsen heb. Geen idee waarom het bij de een well kan een bij de ander niet.

Je moet nooit naar een verkoper luisteren maar afgaan op wat jij mooi vindt en wat het prettigst draagt.

Persoonlijk vind ik een grote PRX op een smalle pols niet mooi staan. Maar zolang het horloge de pols niet oversteekt kan het.

Ligt aan de hoek van de foto, hij zit best losjes.

De 35 mm met blauwe plaat staat bij mij stips op nummer 1 om binnekort aan te schaffen.
Helaas het mijn plaatselijke juwelier hem laats niet op voorraad en kon ik hem dus niet passen…

Gewoon doen! Heb er inmiddels twee en vooral het draagcomfort van de band is erg fijn!

Het is meer dat ik al een Oysterquartz heb. :nerd_face::+1:

1 like

Ging uiteindelijk ook voor de 40. Meest ideaal zou een 38mm zijn. Hopelijk komt dat een x.

mijn NA!

23 likes

Gaaf zeg, gefeliciteerd :+1:
Eerste prx chrono op het forum denk ik :thinking:

1 like

Ja zou het? Is wel stevig horloge waar ik aan moet wennen maar draagt wel gewoon comfortabel. Mooi afgewerkt en had de blauwe ook er bij en die viel me echt tegen tov deze witte.

1 like

Ben er nog steeds blij mee!!
Hij draagt ook fijn!

5 likes

Deze versie vindt ik ook mooier dan de blauwe Chrono. Goede keuze! Veel draag plezier.

1 like

Mooi zeg! Erg benieuwd naar je ervaringen. Erg fraaie chrono vind ik enkel de datum had van mij niet gehoeven.

Vind deze ook super, staat boven aan mijn verlanglijstje :heart_eyes:

1 like