Ik weet niet zeker of dit origineel of custom made is, de Powermatic variant in Tiffany Blue:
Gelet op de ‘Swiss Made’ vervanging voor ‘Splendore Unique’.
Dit is een custom, je hebt ze ook met Arabische cijfers
Nice. Wel toevallig dat ze haast precies dezelfde kleur hebben als de Tiffany Blue die nu als quartz uit komt. Maar persoonlijk blijf ik liever wel bij het origineel / geen custom made.
Is inderdaad een custom versie.
Kan alleen het artikel niet meer vinden waar het allemaal in stond.
Interesssant. Wellicht een Tiffany Blue Powermatic, als je toch die hype / trend wil meepakken. Voor dit geld best grappig.
Heb al een blauwe PRX Powermatic 80, denk dat die wat ‘tijdlozer’ is dan de groene of ‘Tiffany’.
Eens, een Tiffany blue is meer een kleurtje voor in de zomer. Daarom wil ik juist een Quartz, mijn blauwe Powermatic80 pak ik voldoende dat ie blijft lopen en met een Quartz kan je m gewoon pakken wanneer je wilt. Heb ook nog een gouden 40mm die Quartz only is, maar ik stoor me er absoluut niet aan.
Hoe groot is je verdere collectie? Ik heb nu ook de blauwe Powermatic en draag deze regelmatig (ook emotionele waarde). De verleiding voor nóg een (quartz) PRX is groot. Vond de witte al mooi, maar nu ik deze groene Tiffany gezien heb… ik hoop alleen niet het snel gaat vervelen aangezien je dan nagenoeg twee dezelfde horloges hebt. Hoe ervaar jij dat met 3 PRX’jes?
De actieve collectie is momenteel 7 horloges groot (8-1 die in het blauw staat). Als de Tiffany binnen komt heb ik er weer 8, waarvan 3 PRX. De gouden draag ik meer voor gelegenheid, de blauwe PRX draag ik 2-3 dagen per week want is overal mee te combineren. De Tiffany is (volgens mijn vrouw…) niet overal mee te combineren en zal net als de gouden meer sporadisch worden gedragen. Verder heb ik een gouden Omega die ik vooral op zondagen draag onder een pak, een Super Seville ook wel eens op zondag of voor gelegenheid en doordeweeks rotatie tussen PRX blauw, Speedmaster en Citizen Tsuyosa groen.
De zalmroze 5 heb ik nog even buiten de collectie gehouden omdat die is aangekocht voor m’n dochtertje, net als de F91w voor m’n zoontje .
Heel gaaf.
Was snel uitverkocht ook.
Ja heel leuk.
Ben benieuwd wanneer ie binnen komt.
Wanneer mag je een horloge ook alweer met 50% premium aanbieden op HF?
Waar komen die vandaan dan? Gemod door iemand?
Tof ja vooral die blauwe, maar wel aan de prijs…
idd net zo duur als het horloge bijna - 459 GBP.
Wacht wel tot Tissot zelf evt met een model uitbrengt.
Gewoon een fake wijzerplaat dus.
Doe eens niet zo boos joh !
Boze kabouter